چرا شهاب زاهدی اصرار به حضور در زوریا لوهانسک دارد؟

چرا شهاب زاهدی اصرار به حضور در زوریا لوهانسک دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ایرانی المپیک دونستک در آستانه انتقال به باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، شهاب زاهدی مهاجم ایرانی و گلزن المپیک دونتسک اوکراین که عملکرد موفق در لیگ این کشور داشته است با پیشنهادات زیادی مواجه شده است. این مهاجم ایرانی که ابتدای فصل با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس روبه رو شده بود اما مبلغ بالای رضایت نامه او از سوی باشگاه المپیک دونتسک مانع این انتقال شد تا این مهاجم گلزن عملکرد خوب خود در لیگ اوکراین را ادامه دهد. او در حال حاضر با چند پیشنهاد از سایر کشورهای اروپایی و از جمله ریوه آوه پرتغال که فصل گذشته مهدی طارمی در آن حضور داشت روبه رو شده است و حتی شنیده می شد با این تیم به توافق رسیده است اما شهاب بر خلاف نظر مدیران باشگاه اوکراینی اصرار دارد در این کشور و باشگاه زوریا لوهانسک فعالیت فوتبالی خود را ادامه دهد.

یکی از دلایل شهاب زاهدی برای رد کردن پیشنهاد باشگاه ریوه آوه عدم حضور این تیم در لیگ های اروپایی است و اعتقاد دارد جایگاه او در المپیک دونتسک تفاوتی با ریوه آوه ندارد و شاید با رفتن به این تیم حتی نیمکت نشین شود. این مهاجم ایرانی به دلیل حضور زوریا لوهانسک در لیگ اروپا و فرصتی که برای دیده شدن در یکی از معتبرترین رویدادهای اروپا در حوزه فوتبال برای او وجود دارد قصد دارد به این تیم رفته تا همبازی اللهیار صیاد منش شده و عملکرد او بیشتر در معرض نمایش قرار گیرد و بتواند با درخشش در لیگ اروپا و خط حمله باشگاه زوریا لوهانسک به تیم بهتری ترانسفر شود.

باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولان باشگاه المپیک دونتسک که قرارداد شهاب زاهدی با این باشگاه در پایان این فصل لیگ اوکراین به پایان می رسد  با انتقال زاهدی به زوریا لوهانسک و هم تیمی شدن با اللهیار صیادمنش موافقت می کنند یا خیر.

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم فوتبال المپیک دونتسک اوکراین تصمیم خود را برای پیوستن به تیم زوریا لوهانسک گرفته است و قصد ندارد به پیشنهاد ریوآوه و معامله این باشگاه با تیم المپیک پاسخ مثبت بدهد.

7655