برهانی: قهرمانی نیم‌فصل برای ما اهمیت زیادی ندارد/ پیروزی مقابل تراکتور در تبریز کار هر تیمی نیست

برهانی: قهرمانی نیم‌فصل برای ما اهمیت زیادی ندارد/ پیروزی مقابل تراکتور در تبریز کار هر تیمی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بردن تراکتور در تبریز کار هر تیمی نیست اما بچه‌های ما این کار را انجام دادند و ضمن بازی زیبا، ۳ گل هم زدند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، آرش برهانی در خصوص برتری سه بر یک تیم‌ فوتبال استقلال مقابل تراکتور، اظهار داشت: ما برای بازی با تراکتور یک هفته تمرین سخت انجام دادیم و تلاش کردیم بازیکنان تمام تفکرات کادرفنی را در زمین پیاده کنند. ضمن اینکه ۳ امتیاز را گرفتیم و بازی خوبی هم انجام دادیم.

وی ادامه داد: در دیدار با تراکتور ما بالاخره بعد از ۱۱ هفته با ۷۰ درصد تیم‌مان بازی کردیم و ۳ امتیاز شیرین و حیاتی را گرفتیم. بردن تراکتور در تبریز کار هر تیمی نیست اما بچه‌های ما این کار را انجام دادند و ضمن بازی زیبا، ۳ گل هم زدند، در حالی که موقعیت برای زدن گل‌های بیشتر هم خلق کردیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: من فکر می‌کنم بعد از ۱۱ هفته هواداران واقعی استقلال متوجه شدند حرف‌هایی که ما اوایل فصل می‌زدیم بهانه نبوده است. در حال حاضر هواداران خوشحال هستند که بازی زیبا از استقلال می‌بینند و تیم در صدر جدول قرار دارد.

برهانی در خصوص عملکرد خط حمله استقلال، گفت: ما توانستیم بعد از ۱۱ هفته شیخ دیاباته را از ابتدا در ترکیب قرار دهیم. مهدی قایدی هم کاملا روند رو به رشدی داشته و عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشته است و کنار این دو بازیکن ارسلان مطهری هم بسیار عالی کار می‌کند.

مهاجم پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: قهرمانی نیم‌فصل برای ما زیاد مهم نیست. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و این هفته هم دیدار سختی مقابل سایپا خواهیم داشت. ما سعی داریم در بازی‌های داخل خانه هم مثل بازی‌های خارج از خانه امتیاز بگیریم. 

6641