لیورپول 0-1 برنلی؛ مردان کلوپ، کورس را به منچستری‌ها دادند!

لیورپول 0-1 برنلی؛ مردان کلوپ، کورس را به منچستری‌ها دادند!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه خانگی خود یعنی آنفیلد به مصاف برنلی رفت و در نهایت با نتیجه‌ی 1 بر 0 بازی را واگذار کرده و باخت، تا کورس صدرنشینی در لیگ برتر انگلیس را به دو تیم شهر منچستر واگذار کرده باشند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که لیورپول از روز های خوب خود فاصله گرفته است و در حال حاضر از کورس رقابت بر سر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس جا مانده است چرا که قرمزپوشان آنفیلد پس از تساوی بدون گل مقابل منچستریونایتد اکنون مقابل برنلی هم شکست خورده‎اند. لیورپول با این باخت، رکورد شکست ناپذیری خود در آنفیلد را از دست داد تا شرایط برای لیورپول دشوار شود. اکنون منچستریونایتد و منچسترسیتی در صدر جدول این فصل از لیگ جزیره، رقابت تنگاتنگی دارند و باید دید که در هفته‌های آینده چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

لیورپول در این بازی تا دقایق پایانی، بدون گل مقابل برنلی مساوی بود اما در نهایت بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد چرا برنلی در دقیقه 83 توسط اشلی بارنز از روی نقطه پنالتی به گل رسید و سه امتیاز بازی را بدست آورد. در هر صورت مدافع عنوان قهرمانی کار سختی برای تکرار عنوان خود خواهد داشت.

1470