ریوالدو: پاری سن ژرمن بهترین گزینه برای مسی است

ریوالدو: پاری سن ژرمن بهترین گزینه برای مسی است

پایگاه خبری فوتبالی – ریوالدو، مهاجم سابق تیم بارسلونا اعلام کرده مسی دلایل زیادی دارد که می تواند با استناد به آن‌ها به پاری سن ژرمن برود.

به گزارش فوتبالی، ریوالدو در جدیدترین اظهارات خود گفته: حضور مسی در پاری سن ژرمن؟ این انتقال می‌تواند یک گزینه خوب برای او باشد. مخصوصا زمانی که سرمربی این تیم یک آرژانتینی یعنی پوچتینو است. مسی می‌تواند با حضور در پاری سن ژرمن کنار هم تیمی سابق خود نیمار هم دوباره هم تیمی‌ شود. بنابراین مسی برای حضور در جمع پاریسی‌ها و پاسخ بله به آن‌ها چند دلیل دارد. در لیگ فرانسه او می‌تواند بدون هیچ مشکلی بدرخشد زیرا سطح این لیگ از سطح لالیگا و لیگ برتر انگلیس پایین‌تر است و این مسئله به سرمربی اجازه می‌دهد تا شرایط بدنی مسی را مدیریت کند و مسی را برای رقابتی چون لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

علاوه بر مسائل فوتبالی، ریوالدو اعتقاد دارد شرایط مالی پاریسی‌ها هم دلیل دیگری برای حضور مسی در این تیم است. او در ادامه گفته: از لحاظ مالی تعداد محدودی از باشگاه‌ها توانایی پرداخت دستمزد مسی را دارند. بنابراین این هم یک ویژگی مهم برای مسی است که بخواهد به پاریس برود. در صورت پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن توسط مسی، فرانس فوتبال هم می‌‌تواند از حضور او در فرانسه و مسائل اسپانسرینگ بهره ببرد.

1101