پیکان هم به ۶ و چهار رسید؛ پای پنالتی در میان است

پیکان هم به ۶ و چهار رسید؛ پای پنالتی در میان است

پایگاه خبری فوتبالی- پیکان در حالی ششمین پنالتی این فصل را به دست آورد که برای چهارمین بار در گل کردن آن ناکام بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پیکان در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه سه بر ۲ در برابر مس رفسنجان شکست خورد تا نخستین باخت خانگی این فصلش رقم بخورد.

شاگردان مهدی تارتار در این دیدار هم صاحب پنالتی شدند. این ششمین پنالتی‌ای بود که در این فصل برای خودروسازان گرفته می‌شد که بیش از هر تیم دیگری در لیگ بیستم است. با این وجود پنالتی مذکور از دست رفت تا پیکان به رکورد خراب کردن چهار پنالتی هم دست پیدا کند.

در هفته نخست پنالتی حجت حق‌وردی در برابر صنعت نفت آبادان تبدیل به گل شد. در هفته دوم امیر روستایی مقابل شهرخودرو صاحب پنالتی شد اما ضربه‌اش به وسیله میلاد فراهانی مهار شد. در ششمین هفته بازهم روستایی پشت توپ ایستاد تا پنالتی بزند ولی مانند مرتبه قبلی، در گل کردن توپ ناکام ماند تا پیکان در برابر آلومینیوم اراک تن به تساوی بدون گل بدهد. در هفته هفتم نوبت به حجت حق‌وردی رسید تا پنالتی‌اش را خراب کند؛ او در مصاف با محمدرضا اخباری شکست خورد. خودروسازان مقابل سپاهان نیز به پنالتی رسیدند. این بار نه حق‌وردی و نه روستایی، بلکه آرش قادری پشت توپ قرار گرفت و توانست تیمش را به گل برساند. اما در هفته دوازدهم، اسماعیل بابایی بود که زننده پنالتی تیمش در برابر مس رفسنجان بود. توپی که توسط داود نوشی صوفیانی گرفته شد و البته در برگشت به گل تبدیل شد.

باید دید مهدی تارتار در هفته‌های پیش رو چه ایده‌ای را برای جلوگیری از هدر رفتن این فرصت‌ طلایی به کار خواهد بست. آنها اگر تا به اینجای کار پنالتی‌های خود را گل می‌کردند در حال حاضر سه امتیاز بیشتر داشتند و به جای قرار گرفتن در رده ششم، با ۱۹ امتیاز تیم چهارم جدول بودند.

7474