مس رفسنجان یک - پیکان یک/ نه مس طلا شد و نه پیکان سبقت گرفت/ دو تک گل و دو تک امتیاز

مس رفسنجان یک - پیکان یک/ نه مس طلا شد و نه پیکان سبقت گرفت/ دو تک گل و دو تک امتیاز

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار برگشت دو تیم مس رفسنجان و پیکان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در نیمه اول این دیدار، پیکان با گل صالحی از مس در دقیقه 30 بازی پیش افتاد. اما 5 دقیقه بعد عقیل کعبی گل خورده را جبران کرد و کار را در خانه برای مس به تساوی کشاند. این دیدار تا انتها با همین نتیجه ادامه داشت تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. 

سه شنبه 22 تیر

مس رفسنجان – پیکان ساعت 20.30

تیم داوری: ابوالفضل گرجی – رضا حیدری- نجف پناهی – مجتبی شجاعی

ترکیب مس رفسنجان

داوود نوشی صوفیانی، حامد نورمحمدی، عقیل کعبی، هومن ربیع‌زاده، مهدی کیانی، مهرداد رضایی، محسن آذرباد، حسن جعفری، محمد انصاری، فراز امامعلی، محمدرضا سلیمانی

ترکیب پیکان

علیرضا رضایی، علیرضا کوشکی، سامان فلاح، نادر محمدی، امیرحسین رنگرز جدی، اسماعیل بابایی، محمد خدابنده لو، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، سید محمد ستاری، آرمان قاسمی

شرح گل

مس رفسنجان 0 - پیکان 1 (ابراهیم صالحی 30): روی پاس محمد خدابنده لو، ابراهیم صالحی در بیرون محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و پس از دریبل مدافع پیش روی خود با شوتی دقیق دروازه مس را باز کرد.

مس رفسنجان 1 - پیکان 1 (عقیل کعبی 35): روی یک ضربه آزاد از فاصله حدود 30 متری، محسن آذرباد توپ را برای عقیل کعبی کاشت و این بازیکن با شوتی غیرقابل مهار دروازه پیکان را هدف گرفت؛ علیرضا رضایی روی این شوت هر چه بدن خود کش داد نتوانست آن را مهار کرد و دروازه اش باز شد.

کارت زرد:
هومن ربیع زاده 2+45 از مس رفسنجان
مهرداد رضایی 83  از مس رفسنجان
محسن آذرباد 80 از مس رفسنجان

حسین پور امینی 4+90 از پیکان

اینجا

6641