مومنی در گفت و گو با فوتبالی: واقعا داریم اذیت می شویم / چمن مصنوعی و اتوبوس نگذاشتند ببریم!

مومنی در گفت و گو با فوتبالی: واقعا داریم اذیت می شویم / چمن مصنوعی و اتوبوس نگذاشتند ببریم!

پایگاه خبری فوتبالی- ماشین سازی نتوانسته در لیگ بیستم پیروز شود و بازیکن این تیم امیدوار است که این طلسم در بازی با فولاد شکسته شود.

به گزارش فوتبالی، مهدی مومنی در خصوص شرایط ماشین سازی بعد از کسب تساوی مقابل نساجی گفت: ما دو هفته پشت سر  هم مقابل مس رفسنجان و نساجی در چمن مصنوعی بازی کردیم که خیلی اذیت شدیم و مدام با اتوبوس می رفتیم و می آمدیم. بعد از بازی با نساجی دوباره با قدرت تمریناتمان را از سر گرفتیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار می کنیم و کادر فنی جوانمان هم به تیم کمک می کند، انشاالله از بازی با فولاد دست پر برگردیم.

او در خصوص اینکه با شرایطی که ماشین سازی دارد، آیا این تیم در لیگ ماندنی خواهد شد، اینگونه پاسخ داد: سخت است اما با توجه به بازی هایی که ما انجام می دهیم، امیدوار هستیم و اگر برای نیم فصل دوم تیم تقویت شود قطعا در لیگ می ماند. ما در تمام بازیهایمان پا به پا تیم های دیگر پیش رفتیم و همه دارند تلاش می کنند ولی زمانی که باید یک تمام کننده خوب داشته باشیم، توپ هایمان درون دروازه نمی‌رود و باعث شده که تیممان در این شرایط قرار بگیرد. 

مهاجم ماشین سازی در خصوص دیدار با فولاد خاطر نشان کرد: تیم فولاد جزو مدعیان قهرمانی است و کادر فنی و نفرات خوبی دارد اما ما فقط به شرایط خودمان فکر می کنیم. باید تلاش کنیم در این هفته روی نقاط ضعف حریف خوب کار و از تک موقعیت‌هایمان به نحو  احسن استفاده کنیم، در این صورت می توانیم جلوی تیم ها حرفی برای گفتن داشته باشیم. یکدل شده ایم که فولاد را ببریم تا شرایطمان در جدول عوض شود. شرایطی که داریم برای ما و کادر فنی اذیت کننده است، امیدوارم بتوانیم اولین برد را کسب کنیم. 

۱۱۲۲