شاهین بوشهر 2 - ماشین سازی تبریز صفر/ شروع موفق بگوویچ در پایان نیم‌فصل

شاهین بوشهر 2 - ماشین سازی تبریز صفر/ شروع موفق بگوویچ در پایان نیم‌فصل

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی کروات تازه‌وارد شاهین شهرداری بوشهر توانست با پیروزی در خانه مقابل قعرنشین جدول کار خود را در فصل جاری لیگ یک آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، نبرد دو تیم قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ یک در هفته پایانی نیم‌فصل از حیث حضور سرمربی جدید روی نیمکت شاهین شهرداری بوشهر حائزاهمیت بود؛ دو تیم 5 امتیازی که کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دو به شمار می‌روند.

وینگو بگوویچ سرمربی کروات نام‌آشنا در فوتبال ایران در هفته گذشته جانشین مهدی قنبری شد تا امروز نخستین تجربه خود در فصل جدید لیگ یک را با شاهین شهرداری بوشهر به دست آورد؛ بگوویچ وعده داده که شاهین را در لیگ یک حفظ کند و او کار بسیار دشواری برای تحقق این وعده دارد، چرا که 11 امتیاز فاصله تیم بوشهری تا منطقه امن در جدول رده‌بندی است.

شاهینی‌ها امروز بازی را بهتر از حریف تبریزی خود آغاز کردند و توانستند بعد از خلق چند موقعیت گلزنی، در دقیقه 25 توسط مهدی ببری به گل برتری برسند؛ حملات بازیکنان شاهین بعد از گل هم ادامه داشت و در مقابل سبزپوشان ماشین‌سازی روی ضدحملات برای رسیدن به گل تساوی برنامه‌ریزی کرده بودند که ضدحملات آن‌ها بی‌ثمر بود تا نیمه اول با برتری شاگردان بگوویچ به پایان برسد.

سفیدپوشان شاهین نیمه دوم را هم به مانند نیمه اول با استراتژی تهاجمی دنبال کردند و به دنبال گل‌های بیشتر بودند که در دقیقه 65 میلاد سوری موفق شد گل دوم را هم برای تیمش به ثمر برساند تا خیال شاگردان بگوویچ از پیروزی در مسابقه امروز آسوده شود.

دقایق پایانی مسابقه در شرایطی دنبال شد که سبزپوشان ماشین سازی به دنبال باز کردن دروازه شاهین بودند اما تلاش آن‌ها به ثمر ننشست تا در نهایت بازی با برتری 2 گله شاهین شهرداری بوشهر به پایان برسد.

برتری در نخستین تجربه حضور بگوویچ روی نیمکت شاهین شهرداری بوشهر در این فصل لیگ یک باعث امیدواری هواداران این تیم ریشه‌دار به بقای تیم شده است و آن‌ها امیدوارند که این نتایج در نیم‌فصل دوم ادامه‌دار بوده و سرمربی کهنه‌کار کروات بتواند شاهین را در لیگ برتر نگه دارد.

شاهین شهرداری بوشهر با برتری در مسابقه امروز 8 امتیازی شد و در رتبه هفدهم فاصله‌اش با رتبه شانزدهم را به 8 امتیاز کاهش داد و در مقابل ماشین‌سازی با 5 امتیاز قعرنشین جدول لیگ یک باقی ماند.

7474