سوال روز/ آرمان و پرسپولیس به پایان خط رسیدند؟

سوال روز/ آرمان و پرسپولیس به پایان خط رسیدند؟

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم قرمزها از ابتدای فصل تا الان با ارائه نمایشی ضعیف، نتوانست جای خالی یک مهاجم نوک را برای پرسپولیس پر کند تا همچنان انتقادها از عملکرد او ادامه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، آرمان رمضانی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که پیش از ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل نقل و انتقالات به جمع قرمزها اضافه شد همچنان نتوانسته عملکرد قابل قبولی از خود در خط حمله پرسپولیس نشان دهد تا گمانه زنی ها درباره خروج نام او از لیست این تیم برای نیم فصل مسابقات لیگ برتر از همین الان آغاز شود.

رمضانی 28 ساله که در سایپا به عنوان مهاجمی سرزن شناخته می‌شد و در در دوئل های هوایی حداقل عملکرد بهتری داشت اما انتظارات از او به عنوان مهاجم پرسپولیس و در غیاب عیسی آل کثیر بیش از این بوده است. خصوصا این که برتری او در نبردهای هوایی کمتر در محوطه جریمه اتفاق افتاده تا او در مقابل دروازه اغلب بازنده باشد.

به نظر می رسید با محرومیت عیسی آل کثیر رمضانی موفق شود در لیگ برتر و در فصل بیستم درخشش قابل توجهی از خود به جا بگذارد و شرایط را به نفع خود کند. با این حال با گذشت سه هفته از رقابت‌ها، همچنان گلزنی برای این بازیکن به حسرت تبدیل شده و او نتوانسته درخشش مدنظر را در ترکیب این تیم داشته باشد

رمضانی که با توجه به قد و قامتی که دارد می‌تواند یک گزینه ایده آل برای خط هجومی باشد، اما بعد از گذشت 9 هفته در لیگ برتر و رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا هنوز نتوانسته به شرایط آرمانی و ایده آل در خط حمله تیم دست یابد تا نظر کادرفنی را برای دستیابی به فرصت بیشتر از آن خود کند و از موقعیت هایی که برای حضور در ترکیب نیز به دست آورده نتوانسته به خوبی سود ببرد. 

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد در صورتی که این باشگاه بتواند در نیم فصل در بین گزینه های یحیی گل محمدی که به مدیران این باشگاه معرفی کرده است مهاجم مورد نظر او را جذب کند نام آرمان رمضانی از فهرست این تیم خارج خواهد شد، موضوعی که امروز هم روزنامه گل در یکی از تیترهای روی جلد خود به آن اشاره کرده بود.

برای قضاوت در مورد عملکرد آرمان رمضانی و وضعیت این بازیکن باید تا نیم فصل لیگ برتر صبر کرد و منتظر ماند و دید که آیا باشگاه پرسپولیس این مهاجم شمالی را حفظ خواهد کرد یا از بین اسم هایی که این روزها حول باشگاه پرسپولیس منتشر می شود یکی را جایگزین آرمان خواهد کرد.

7655