مالدینی درباره خرید مانژوکیچ: فقط با بچه‌های خوب نمی‌توان موفق شد!

مالدینی درباره خرید مانژوکیچ: فقط با بچه‌های خوب نمی‌توان موفق شد!

پایگاه خبری فوتبالی – در حالی که خرید مانژوکیچ توسط میلانی‌ها در حال نهایی شدن است، پائولو مالدینی، اسطوره این تیم که هم اکنون مدیریت فنی میلانی‌ها را بر عهده دارد اعلام کرده در فوتبال همیشه با پسران خوب نمی‌‌توان موفق شد.

به گزارش فوتبالی، ماریو مانژوکیچ، خرید جدید میلانی‌هاست. او که سابقه بازی در تیم یوونتوس را دارد پس از حضور در الدحیل حالا به صورت رایگان به میلان می‌پیوندد. مانژوکیچ روز گذشته تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت تا امروز رسما قراردادش را امضا کند.

پائولو مالدینی در جدیدترین گفت و گوی خود پس از انجام تست‌های پزشکی مانژوکیچ و نهایی شد قرارداد او گفته: همه ما شخصیت مانژوکیچ را می‌شناسیم. با او زیاد صحبت کرده‌ام. ما با بازیکنان‌مان مشورت نمی‌کنیم و این باشگاه است که تصمیمات را می‌گیرد.

مالدینی که هم اکنون پست مدیریت فنی تیم میلان را بر عهده دارد و در زمینه خریدهای جدید میلان تاثیرگذار است در ادامه افزود: ما با سرمربی به طور مستقیم در ارتباط هستیم. در فوتبال تنها پسران خوب کافی نیستند. البته این مسئله به این معنا نیست که ماریو پسر خوبی نیست. در تیم باید بازیکنانی با شخصیت های مختلف حضور داشته باشند. منظورم شخص مانژوکیچ نیست و به طور کلی در این رابطه صحبت می‌کنم.

1101