پزشک استقلال: اسماعیلی به سرنوشت پادووانی دچار می شد چه کسی پاسخگو بود؟

پزشک استقلال: اسماعیلی به سرنوشت پادووانی دچار می شد چه کسی پاسخگو بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- پزشک تیم فوتبال استقلال گفت: داور بازی مقابل تراکتور یک پزشک است و من تعجب کردم چرا اجازه نمی‌داد برانکارد اسماعیلی را از زمین خارج کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، دکتر مهدی سیاهپوش در خصوص مصدومیت فرشید اسماعیلی در جریان بازی با تراکتور اظهار داشت: در اواخر بازی شوت محکمی به سر فرشید اسماعیلی برخورد کرد که ما بالای سر این بازیکن حاضر شدیم چون شدت ضربه به حدی بود که حس کردیم این بازیکن ضربه مغزی شده است.

وی افزود: در آن شرایط از مسئولان زمین و داور بازی خواستیم که برانکارد داخل زمین شود اما اجازه این کار را ندادند. خود داور بازی یک پزشک است و من تعجب کردم چرا اجازه نمی‌دهند برانکارد این بازیکن را از زمین خارج کند. در آن شرایط وقتی اسماعیلی از زمین بدون برانکارد بیرون رفت تعادل نداشت و ما تصمیم داشتیم این بازیکن را با آمبولانس به بیمارستان بفرستیم ولی بعد از حدود 20 دقیقه شرایط جسمی وی بهتر شد.

پزشک تیم استقلال تصریح کرد: الان هم بعد از بازگشت به تهران باید این بازیکن را به بیمارستان ببریم و از سر او سی تی اسکن بگیریم ولی سوال من این است که اگر این بازیکن به سرنوشت پادووانی دچار می‌شد چه کسی پاسخگو بود؟ من به عنوان پزشک تیم تشخیص دادم که این بازیکن مصدوم باید با برانکارد به بیرون برود ولی هیچکس اجازه چنین کاری را نمی‌داد.

وی یادآور شد: تصاویر قطعا ضبط شده و همه دیدند وقتی اسماعیلی با پای خودش از زمین بیرون رفت در چند نوبت تعادل خود را از دست داد. اگر قرار باشد به این شکل با بازیکن مصدوم برخورد شود چه کسی پاسخگوی تبعات بعدی است؟ کجای دنیا پزشک تیم نمی‌تواند وارد زمین شود؟ در بازی با گل‌گهر سیرجان سبحان خاقانی مصدوم شد و در آنجا اجازه نمی‌دادند پزشک وارد زمین شود و می گفتند باید برانکارد بازیکن را بیرون ببرد. مشخص نیست در اینگونه موارد چه کسی تصمیم گیرنده است چون یک تصمیم اشتباه سلامت بازیکن را به خطر می‌اندازد.

7474