تصمیم عجیب داور بازی لیورپول و یونایتد؛ جلوی گلزنی مانه را گرفت

تصمیم عجیب داور بازی لیورپول و یونایتد؛ جلوی گلزنی مانه را گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد با اعتماد به نفس بالایی در روز یکشنبه در مقابل لیورپول حضور پیدا کرد. تیم یورگن کلوپ از آوریل 2017 در خانه نباخته اما در جدول پایین تر از منچستریونایتد قرار دارد.

به گزارش فوتبالی،  لیورپول در این بازی تلاش کرد تا سه امتیاز را بگیرد و بتواند به سمت دفاع از قهرمانی خود در انگلیس حرکت کند اما اتفاقی که در وقت اضافه نیمه اول رخ داد، سرخ ها و هوادارانشان را عصبانی کرد. بازی به خصوص در نیمه اول خیلی نزدیک می شد و هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما در آخرین لحظات نیمه اول، هواداران لیورپول از این که پل تیرنی داور بازی پنج ثانیه پیش از اتمام وقت اضافه سوت زد و جلوی موقعیت سادیو مانه را گرفت، به شدت عصبانی بودند.

در حقیقت در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که در حالی که هنوز وقت اضافه یک دقیقه ای نیمه اول به پایان نرسیده بود، تیرنی سوت پایان نیمه را زد و جلوی موقعیت مانع را گرفت. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول خشم خود را از این صحنه با کف زدن برای داور نشان داد. به هر صورت بازی با تساوی به پایان رسید تا یونایتد همچنان صدرنشین بماند هر چند که اختلاف شیاطین سرخ با رقبا زیاد نیست در حالی که لیورپول در هفته های آینده تلاش خواهد کرد تا صدر را به دست بیاورد.

4125