رد پیشنهاد منچستریونایتد توسط سادیو مانه پیش از پیوستن به لیورپول

رد پیشنهاد منچستریونایتد توسط سادیو مانه پیش از پیوستن به لیورپول

سایت رسمی فوتبالی - ستاره لیورپول، سادیو مانه، مدعی شد که پیش از پیوستن به آنفیلد پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده است چرا که پیوستن به این تیم انتخابی اشتباه بوده است. 

به گزارش فوتبالی، سادیو مانه در سال 2014 رد بول سالزبورگ را ترک کرده و با قراردادی به ارزش 12 میلیون پوند به ساوتهمپتون پیوست. 

تنها یک سال پس از حضور در این تیم، سرمربی منچستریونایتد، لوییس فن خال، خواهان حضور او در اولدترافورد شد. 

ما مانه می گوید که منچستریونایتد گزینه درستی برای او در آن زمان نبود و او تصمیم گرفت پیش از پیوستن به لیورپول با قراردادی 34 میلیون پوندی در ساوتهمپتون بماند. 

او به سوپر اسپرت گفت: " بعضی تیم ها من را می خواستند. منچستریونایتد تیمی اشتباه بود که مشتری من بود. البته من با فن خال صحبت کردم و آنها حتی پیشنهاد رسمی ارائه دادند. اما این باشگاه برای من مناسب نبود و زمان این انتقال نیز مناسب نبود. همه چیز باید درست باشد. زمان، سرمربی و باشگاه. "

مانه در 76 بازی برای لیورپول 36 گل به ثمر رسانده و تا به حال در 3 بازی نیز 3 گل زده است. 

او هفته گذشته به تیمش کمک کرد که برایتون را شکست دهد و امیدوار است بتواند روز شنبه برابر لستر نیز برای لیورپول تاثیرگذار باشد. 

مانه حمایت سرمربی لیورپول، یورگن کلوپ، را نیز با خود دارد که باور دارد این بازیکن شایستگی این را دارد که به عنوان یکی از نوابغ فوتبال شناخته شود. 

کلوپ هرگز به توانایی های این بازیکن شک نکرده اما می گوید که کمبود اعتماد به نفس باعث شده که او نتواند به جایگاهی که محمد صلاح به آن رسید، برسد.

کلوپ در این باره اظهار داشت: " سادیو بسیار بهتر از چیزی است که تصور می کند. بازیکنان گاهی خودشان را شگفت زده می کنند. واقعا؟ من انقدر خوب هستم؟ همه ما نیاز داریم که بهترین باشیم و به آن عادت کنیم. این بستگی به کیفیت بازیکن دارد. ما باید مطمئن باشیم که هر هفته می توانیم این کیفیت را به نمایش بگذاریم. کسی که گلزنی می کند چندان مهم نیست اما این برای ما بسیار مهم است که او توانسته این کار را انجام داد. سادیو بازیکن با ثباتی بوده و واقعا بی نظیر است. ما با سادیو سیستم 1 - 5 - 4 عجیبی داریم. بابی کم و بیش هافبک است و محمد صلاح نیز یک مهاجم است هرچند در پستی متفاوت بازی می کند. ما درباره کار دفاعی صحبت می کنیم که آنها انجام می دهند و بسیار مهم نیز هست. "