جنجال ساز شدن تیاگو سیلوا با اهدای پیراهنش به کارگر ورزشگاه

جنجال ساز شدن تیاگو سیلوا با اهدای پیراهنش به کارگر ورزشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو سیلوا مدافع برزیلی چلسی در بدترین زمان ممکن پروتکل های مربوط به کرونا را شکست. در حالی که تعداد مبتلایان به کرونا در فوتبال انگلیس رو به افزایش است و برخی از بازیها به خاطر این بحران لغو می شود، مدافع برزیلی یکی از پروتکل های کرونایی را شکست و جنجال ساز شد.

به گزارش فوتبالی، تیاگو در پایان بازی چلسی و فولام به درخواست یکی از کارگر ورزشگاه کراون کاتج، پیراهنش را به او هدیه داد. فرد مذکور به عنوان کارگر در حومه ورزشگاه ریورساید کار می کرد. سیلوا سعی کرد که حرکتی اخلاقمدارانه انجام بدهد اما شاید با تنبیهی شدید موجه شود چرا که بر اساس پروتکل های کرونا، بازیکنان از اهدای پیراهنشان به دیگران منع شده اند.

در حال حاضر پس از شدت گرفتن شیوع کرونا در انگلیس، مسئولان لیگ فوتبال این کشور قوانین شدیدی را وضع کرده اند که مانع از برخوردهای غیرضروری میان بازیکنان نظیر دست دادن یا بغل کردن می شوند. البته بسیاری از اوقات بازیکنان در زمان شادی گل این پروتکل ها را زیر پا می گذارند و آن را فراموش می کنند.

لیگ انگلیس پروتکل های جدید را با توصیه ها و محدودیت ها برای بازیکنان مشخص کرده که تیاگو سیلوا یکی از آنها را زیر پا گذاشته و احتمال دارد که در روزهای آینده تنبیه شدیدی برای وی در نظر گرفته شود.

4125