میرزاپور: بازی پرسپولیس - فولاد برای هر ۲ تیم دشوار خواهد بود

میرزاپور: بازی پرسپولیس - فولاد برای هر ۲ تیم دشوار خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- مربی پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان به تمجید از شرایط فعلی این تیم پرداخت و گفت شاگردان نکونام ضمن کسب نتایج خوب، زیبا بازی می‌کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، ابراهیم میرزاپور درباره دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس اظهار داشت: فولاد فصل گذشته با حضور جواد نکونام کار مثبتی انجام داد و در آخر توانست سهمیه آسیایی بگیرد. درست است که سال گذشته این تیم آغاز خیلی خوبی نداشت، ولی کم کم وضعیتش بهتر شد و توانست نتایج خوبی کسب کند. مجموعه مدیریت فولاد خوزستان امسال نیز نشان داد با تمدید قرارداد نکونام به دنبال هدف‌های بزرگتری است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: فولاد در این فصل نیز تاکنون نتایج خوبی گرفته است و فوتبال خیلی زیبایی را به نمایش می‌گذارد. این تیم خدا را شکر وضعیت خوبی دارد و می‌توانیم خیلی به آن امیدوار باشیم. درست است که در یکی دو بازی نتیجه دلخواه رقم نخورده، اما مهم این است که فولاد در یک چارچوب منظم و منطقی حرکت می‌کند.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس در چند سال اخیر نشان داده همیشه دنبال قهرمانی است. البته این تیم بعد از فینال آسیا در همه بازی‌هایش مساوی کرده که به نظر من طبیعی است. بعد از فینال آسیا ممکن است شرایط برای هر تیمی عوض شود، ولی به هر حال پرسپولیس همیشه تیم بزرگ و خطرناکی است و فولاد نیز فردا کار سختی مقابل این تیم خواهد داشت، اما در کل بازی فردا برای هر دو تیم دشوار خواهد بود. 

دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران که سال‌ها در فولاد حضور داشته است، درباره انتقاداتی که بعضاً از نتیجه‌گیری این تیم می‌شود، خاطرنشان کرد: برای هر تیمی ممکن است این مشکلات به وجود بیاید. قرار نیست فولاد در هر بازی پیروز شود یا اینکه بگوییم این تیم حتماً باید قهرمان شود. این مسائل اصلاً در فوتبال صدق نمی‌کند، چون بقیه تیم‌ها هم هزینه و برنامه‌ریزی می‌کنند تا موفق باشند. 

میرزاپور اضافه کرد: فولاد بعد از سال‌ها ناکامی، یکی دو سال است که شرایط خوبی پیدا کرده است که حتی می‌تواند قهرمان لیگ شود. فولاد با حضور سعید آذری که یکی از مدیران خوب و برجسته فوتبال ایران است و سرمربیگری جواد نکونام اهداف بزرگی را دنبال می‌کند. اوضاع تیم فولاد را خیلی خوب می‌بینم و اعتقاد دارم فولاد می‌تواند در ادامه با تمرکز و حمایت بیشتر قهرمان شود. 

مربی دروازه‌بانان خیبر خرم آباد درباره وضعیت این تیم در لیگ دسته اول فوتبال هم گفت: پنج هفته است که من به خیبر اضافه شده‌ام. خدا را شکر تاکنون با حضور آقای ویسی نتایج خوبی گرفته شده است و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. کارمان برای صعود به لیگ برتر خیلی سخت است، ولی امیدواریم امسال بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم. 

7474