ابراهیم میرزاپور: قطبی مربی‌ای نیست که از کمک‌هایش مشورت نگیرد/ می‌توانیم در بین ۴ تیم اول قرار بگیریم

ابراهیم میرزاپور: قطبی مربی‌ای نیست که از کمک‌هایش مشورت نگیرد/ می‌توانیم در بین ۴ تیم اول قرار بگیریم

وب سایت رسمی فوتبالی- ابراهیم میرزاپور، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هدف‌مان این است که در نیم‌فصل دوم بهترین نتایج را بگیریم و می‌توانیم در لیگ امسال در بین چهار تیم اول جدول قرار بگیریم.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم میرزاپور در گفت‌و‌گویی، در خصوص نتایج خوب فولاد در چند هفته پایانی نیم‌فصل اول و برد برابر تراکتورسازی در تبریز گفت: تیم ما در سه بازی پایانی نیم‌فصل هفت امتیاز گرفت و خوشبختانه شرایط‌مان کمی بهتر شد. در بازی آخر هم که سه امتیاز مهم در تبریز گرفتیم. واقعاً شکست دادن تراکتورسازی یک نتیجه باارزش بود. افشین قطبی بعد از حضور در فولاد، در دو هفته روی شرایط روحی و فنی بازیکنان کار کرد و ما در تبریز توانستیم یک نتیجه خوب کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه چرا فولاد روی دور ناکامی قرار گرفته بود، تصریح کرد: فولاد بازیکنان بسیار خوبی دارد و پتانسیل فنی تیم هم بالاست، ولی عدم نتیجه‌گیری باعث شد تا تیم ما از لحاظ روحی دچار اُفت شود. وقتی قطبی آمد روی مسائل روحی و روانی کار کرد و اعتمادبه‌نفس بازیکنان هم بالا رفت. آنها با انگیزه و اشتیاق بالا برای پیروزی، مقابل تراکتورسازی بازی کردند و تغییرات کادر به‌خوبی تأثیر مثبت خودش را نشان داد. ما در نیم‌فصل دوم باید بهترین نتایج را بگیریم. پتانسیل فولاد در حدی است که بتوانیم در بین چهار تیم بالای جدول قرار بگیریم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد کار کردن با افشین قطبی گفت: من در تیم ملی هم با این مربی کار کرده بودم. قطبی مربی باتجربه و کاربلدی است، او مربی‌ای نیست که از کمک‌هایش مشورت نگیرد و همیشه به ما می‌‌گوید که نظرات‌مان را بگوییم. امیدوارم که فولاد امسال جایگاه خوبی در لیگ برتر داشته باشد.

7655