پیش بازی لیورپول - منچستریونایتد؛ دشمن‌تر از همیشه!

پیش بازی لیورپول - منچستریونایتد؛ دشمن‌تر از همیشه!

پایگاه خبری فوتبالی – امشب ورزشگاه آنفیلد از ساعت ۲۰:۰۰ میزبان دیدار هیجان انگیز لیورپول - منچستر یونایتد خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، باورکردنی نیست اما منچستر اوله گونار سولشر با تمام فراز و نشیب‌هایش حالا با اختلاف ۳ امتیاز تاج صدرنشینی را روی سرش گذاشته. منچستر تا قبل از بازی‌های امسال اصلا نمی‌دانست با توپ باید چه کار کند. منتظر اشتباهات حریفی که مالکیت را داشت می‌ماند و در همان لحظه دریافت به سمت حریف یورش می‌برد اما حالا با جا افتادن برونو فرناندز و پوگبایی که به طرز عجیبی ناگهان با خبر احتمال قطع همکاری‌اش با یونایتد، اوج گرفته،‌ توانسته کاری کند کارستان و حالا نه برای کسب سهمیه که برای تداوم صدرنشینی‌اش برنده شود. منچستر از روز اول حضور سولشر روندی سینوسی داشته و حالا نوب آن رسیده خود را اثبات کند و قدمی مهم در راه بازگشت به دوران اوج بردارد.

در سمت مقابل لیورپولی‌ها هنوز هم شانس اول قهرمانی هستند. چه مصدومین زیادی داشته باشند و چه دچار مشکل انگیزشی شده باشند. لیورپول انگار در بعضی بازی‌ها حریف را دستکم می‌گیرد. این ویژگی البته در چهره و رفتار سرمربی تیم دیده نمی‌شد اما حضور منچستر یونایتد در صدر نشان می‌دهد لیورپولی ها تا اینجا کارشان را درست انجام نداده‌اند. شخصیت قهرمانی در تیم لیورپول هنوز وجود دارد و آمار گلزنی‌شان هنوز خوب است اما اگر در بازی امشب شکست بخورند می‌توانند دچار مشکلات روحی روانی شوند و با توجه به حضور در رقابت‌های اروپایی اوضای برای‌شان بدتر از حد تصور شود.

روی کاغذ شانس لیورپول بیشتر است اما با توجه به گل‌های زیادی که منچستر در دقایق پایانی زده می‌توان حتی در نظر گرفت منچستری‌ها با درخشش در این دقایق معجزه کنند.

***
لیورپول ۵ بازی است که به منچستر یونایتد نباخته و در ۴ بازی خانگی گذشته گلنزی کرده. آن‌ها در ۳ بازی گذشته مقابل منچستر ۱.۳ گل زده‌اند و تقریبا تمام آمارها در چند فصل اخیر به نفع آن‌ها است.
منچستر از تساوی بیزار است و در ۵ بازی آخرش تساوی نداشته. آخرین شکستش در لیگ برتر هم ۱ نوامبر (آبان ماه) بوده. آن‌ها سختکوشند و به این سادگی‌ها نمی‌بازند.

***
ترکیب احتمالی لیورپول از نگاه هو اسکورد: آلیسون – رابرتسون – فابینیو – ماتیپ – آرنولد – واینالدوم – تیاگو – هندرسون – مانه – صلاح – فرمینیو
ترکیب احتمالی منچستر یونایتد از نگاه هو اسکورد: دخیا – ون بیساکا – مگوایر – بایی – شاو – فرد – مک تامینی – رشفورد – فرناندز – پوگبا - مارسیال

1101