عکس؛ نوشابه‌های کمپانی کوکاکولا به شکل تیم‌های لیگ برتری

عکس؛ نوشابه‌های کمپانی کوکاکولا به شکل تیم‌های لیگ برتری

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ برتر انگلیس همواره یکی از جذاب ترین لیگ های جهان بوده است که هواداران زیادی در سرتاسر جهان دارد و غول‌هایی که در این لیگ حضور دارند، از پر طرفدار ترین تیم ها در فوتبال جهان هستند. این لیگ همواره اسپانسر های زیادی داشته است و درآمد زیادی از حق تبلیغات بدست آورده است.

به گزارش فوتبالی، اکنون کمپانی کوکاکولا که نوشابه و محصولات نوشیدنی تولید می‌کند، در حرکتی خلاقانه و ابتکاری برای تبلیغ محصولات خود، قوطی های نوشابه را به شکل تیم های لیگ برتری در آورده و طراحی کرده است، تا بدین گونه توجهات را به محصولات خود جلب کرده و تبلیغی جالب ارائه داده باشد. در حال حاضر دو کمپانی کوکاکولا و پپسی رقابتی گسترده در کل دنیا در محصولات نوشیدنی و نوشابه های گوناگون دارند که برای جلب توجه بیشتر به محصولات خود، از فوتبال هم استفاده‌ی تبلیغاتی می‌کنند تا بتوانند معرفی بهتری از کمپانی خود داشته باشند و در نتیجه فروش بیشتری انجام دهند.

در حال حاضر و همان طور که در تصویر مشخص است، کمپانی کوکاکولا برای تبلیغ محصولات خود، قوطی های نوشابه را به شکل و رنگ تیم های حاضر در لیگ برتر انگلیس طراحی کرده است و این تصویر مورد توجه قرار گرفته و همین ترفند، تبلیغ خوبی برای این برند شده است.

1470