عکس؛ پرتاب نوشابه کوکاکولا به سمت رونالدو هنگام شادی پس از گل!

عکس؛ پرتاب نوشابه کوکاکولا به سمت رونالدو هنگام شادی پس از گل!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال در آخرین بازی خود در دور گروهی رقابت های یورو 2020 مقابل فرانسه به تساوی دو بر دو رسید و بدین ترتیب توانست با 4 امتیاز به عنوان تیم سوم گروه F رقابت ها موسوم به گروه مرگ راهی دور حذفی شود و در اولین مرحله دور حذفی با تیم ملی بلژیک روبرو خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی هر دو گل تیم ملی پرتغال را کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. رونالدو هنگامی که داشت خوشحالی بعد از گل دوم خود را انجام می داد، از سوی هواداران یک بطری نوشابه کوکاکولا به سمت او پرتاب شد و به نظر می رسید که این بطری از سوی هواداران فرانسه به سمت رونالدو انداخته شده است.

رونالدو پس از گلزنی از روی نقطه پنالتی همان خوشحالی معروف و همیشگی خود را به نمایش گذاشت و در حالی که در حال انجام پرش خوشحالی خود بود، به سمتش یک بطری نوشابه کوکاکولا پرتاب شد.

رونالدو در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از بازی مقابل مجارستان که اولین بازی دور گروهی برای پرتغال بود، نوشابه های کوکاکولا را از قاب دوربین خارج کرده بود و گفته بود به جای کوکا کولا، آب بنوشید و بدین ترتیب حاشیه ساز شده بود.

1470