میرزازاد در گفت و گو با فوتبالی : دوست دارم باز هم شاگرد این مربی دوست داشتنی شوم

میرزازاد در گفت و گو با فوتبالی : دوست دارم باز هم شاگرد این مربی دوست داشتنی شوم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان جوان نساجی مازندران می گوید اگر بدشانسی و ناداوری نبود این تیم الان شرایط بهتری داشت .

به گزارش فوتبالی ، نیما میرزازاد در خصوص تساوی نساجی مقابل ماشین سازی گفت: دقایق اول گل خوردیم و غافلگیر شدیم . هرچه به  دقایق پایانی نیمه اول نزدیک شدیم بهتر بازی کردیم و به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم هم برای کسب سه امتیاز وارد زمین  شدیم تا بتوانیم این بحرانی که در آن قرار گرفتیم را جبران کنیم اما از موقعیت هایی که به دست آوردیم نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم . تیمی که به امتیاز دلخواهش می رسد شروع به وقت کشی می کند و فکر می کنم ماشین سازی هم در این بازی خیلی این کار را انجام داد و زمان مفید بازی خیلی کم بود . دقایقی که  ما ماشین سازی را تحت فشار گذاشته بودیم این تیم وقت کشی می کرد .

او در خصوص اخراج وحید فاضلی از سرمربیگری نساجی ادامه داد: آقای دکتر فاضلی یک مربی بادانش و خیلی صادق است . او خیلی برای تیم نساجی  زحمت کشید . دلیل عدم نتیجه گیری فقط بدشانسی آقای فاضلی بوده است. البته ناداوری هم در این بین اتفاق افتاده است  که شاید اگر این اتفاقات نمی افتاد تیم ما در بالای جدول بود ولی به هر  حال تصمیمی است که هیات مدیره گرفته و برای آقای فاضلی آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم یکبار دیگر شاگردی این مربی خوب و دوست داشتنی را  تجربه کنم .

میرزا زاد در پایان در خصوص دیدار با شهر خودرو افزود: شرایط شهر خودرو هم  مثل ماشین سازی است ولی ما هم چیزی  برای از دست دادن نداریم و باید تکانی به خودمان بدهیم  و فکر می کنم در این بازی بتوانیم نتیجه خوبی  بگیریم و در این چند بازی تا پایان نیم فصل اول امتیازات باقی مانده را جمع کنیم. در نیم فصل دوم  هم باید حسابی متحول شویم و به جدول برگردیم . بعد از چند بازی که نتیجه نگرفتیم قطعا در این بازی برای امتیاز گرفتن می رویم و انشالله دست پر از مشهد برگردیم.

1122