میرزازاد: امیدوارم پاسخ اعتماد کادرفنی نساجی را بدهم/ از دعوت نشدنم به اردوی جدید تیم امید تعجب کردم

میرزازاد: امیدوارم پاسخ اعتماد کادرفنی نساجی را بدهم/ از دعوت نشدنم به اردوی جدید تیم امید تعجب کردم

پایگاه خبری فوتبالی- نیما میرزازاد، دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی گفت: از این که به اردوی تیم امید دعوت نشدم تعجب کردم چون من در تیم باشگاهی خود در لیگ برتر چند بازی انجام دادم و در شرایط خوبی قرار دارم.

به گزارش فوتبالی، نیما میرزازاد در گفت‌وگویی در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار داشت: خداراشکر شرایط تیم خوب است. به هر حال بعد از مدت زیادی تلاش و تمرین توانستم خود را به ترکیب اصلی برسانم و از نظر تیمی هم در وضعیت خوبی هستیم. تیم ما نسبت به خیلی از تیم‌ها هزینه کمتری کرده، اما نتیجه بهتری گرفته است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در مورد اینکه فصل گذشته حتی یک بازی هم برای نساجی نکرد، گفت: فصل پیش چه در زمان سرمربیگری نکونام و چه در زمان جلالی، متاسفانه به من فرصت بازی نرسید و اردوی‌های تیم امید هم باعث شد من در رفت و آمد باشم. البته امسال با نظر مهاجری، ابراهیمیان و دیگر دوستان، کادرفنی به من اعتماد کرده و امیدوارم بتوانم با بازی‌هایی که انجام می‌دهم، پاسخ اعتماد آنها را بدهم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی در مورد بازی بعدی تیمش مقابل تراکتور تصریح کرد: تراکتور تیم بسیار خوب و پُرمهره‌ای است و بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم. البته نباید فراموش کنیم که بازی در قائمشهر برگزار می‌شود و ما امتیاز میزبانی را داریم. امیدوارم با حمایت هواداران امتیاز کامل این بازی را کسب کنیم.

میرزازاد در مورد تغییرات در کادرفنی تیم امید و عدم دعوت از او به اردوی جدید تیم امید توسط کادرفنی جدید، گفت: قطعا هستند مسئولانی که برای تیم امید تصمیم می‌گیرند و امیدوارم همه تصمیمات در نهایت به موفقیت تیم امید ختم شود. ما اردوی خوبی با فرهاد مجیدی داشتیم هرچند که من مقابل ازبکستان بازی نکردم. مجیدی مربی خوبی بود و رابطه نسبتا خوبی هم با بازیکنان داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از طرفی استیلی هم انتخاب خوبی بود و او بازیکنان را خوب می‌شناسد. البته از این که من به این اردو دعوت نشدم تعجب کردم چون من در تیم باشگاهی خود در لیگ برتر چند بازی انجام دادم و در شرایط خوبی قرار دارم. البته شاید کم تلاش کردم یا مشکلی پیش آمده که از آن بی‌خبرم. من با قدرت به تلاش خود ادامه می‌دهم و امیدوارم هیچ بازیکنی هم از چشم کادرفنی تیم امید دور نماند.

7655