رونالدو: بازی اینتر - یوونتوس قهرمان سری آ را تعیین نمی‌کند

رونالدو: بازی اینتر - یوونتوس قهرمان سری آ را تعیین نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی – رونالدو اعلام کرده دیدار فردا بین اینتر و یوونتوس قهرمان سری آ را تعیین نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو لوئیز نازاریو دلیما در جدیدترین گفت و گوی خود به گازتا گفته: هیچوقت از کونته انتقاد نکردم. بعضی اوقات افراد دیگری او از او انتقاد می‌کنند و پیام‌هایشان به من می‌رسد. می‌دانم که بسیاری از مردم همیشه از تعویض‌های او راضی نیستند اما نیازهایی وجود دارد که مردم از برون نمی‌بینند. این سرنوشت مربیان است. شبیه به این مسئله برای پیرلو اتفاق افتاده و مردم می‌گویند او تجربه ندارد. من او را از نزدیک دیده‌ام. پیرلو هوش بسیار بالایی دارد. او هرگز فوتبال ساده‌ای را به نمایش نمی‌گذارد و تیم باید از او پیروی کند. او به زمان نیاز دارد اما وقتی یووه به او اطمینان کرده یعنی باید صبر کنیم.

رونالدو در ادامه افزود: دیدار یکشنبه اینتر و یووه؟ این بازی تعیین کننده قهرمان سری آ نیست. یک برد برای هر دو مهم است اما نباید میلان را از کورس خارج شده بدانیم. آن‌ها من را شگفت زده کرده‌اند. زلاتان؟ او من را همیشه الگوی خود می‌داند. زلاتان بی‌نظیر است و حتی اگر من مصدوم هم نمی‌شدم نمی‌توانستم مانند او تا ۴۰ سالگی بازی کنم. آیا کریستیانو می‌تواند تا ۴۰ سالگی بازی کند؟ نمی‌دانم اما مطمئنم او برای این کار تلاش می‌کند. او بازیکن متفاوتی نسبت به زمان حضورش در رئال مادرید شده. مقابل ساسولو او را دیدید؟ حتی اگر در تمام بازی هم در سایه قرار گیرد می‌تواند در یک دقیقه آزار خود را برساند.

مهاجم سابق اینتر در ادامه افزود: اینتر مدعی اصلی است؟ آن‌ها مربی خوبی دارند و البته شخصیتی ارزشمند. به علاوه اینکه در اروپا بازی نمی‌کنند. این مسئله چیز خوبی نیست اما فکر نمی‌کنم اگر آن‌ها بیشتر از رقبایشان که در اروپا بازی می‌کنند امتیاز کسب کنند ما باید شگفت زده شویم. آن‌ها با اشرف حکیمی قرارداد امضا کردند. رئالی‌ها اشتباه کردند که به اشرف اجازه خروج دادند. پیش خودم می‌گویم شاید اگر کنار او بازی می‌کردم با سرعت‌مان چه کارهایی می توانستم انجام دهیم!

1101