زارعی در گفت و گو با فوتبالی: اصلا سقوط نمی‌کنیم / اولین بردمان را دشت خواهیم کرد

زارعی در گفت و گو با فوتبالی: اصلا سقوط نمی‌کنیم / اولین بردمان را دشت خواهیم کرد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن ماشین سازی می گوید این تیم گزینه سقوط نیست و شرایطش تغییر خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، اتابک زارعی در خصوص کسب تساوی ماشین‌سازی مقابل نساجی گفت: ما به خاطر شرایطی که در جدول داشتیم باید می بردیم اما نساجی هم شرایطش مثل ما بود و هر دو تیم فشار آورند، با توجه به شرایطمان و تحت فشار بودن در نهایت امتیازات تقسیم شد.

او که موفق شد یک گل برای تیمش به ثمر برساند ادامه داد: ما برای زدن گلهای این شکلی در تمرینات کار کرده بودیم و توانستیم هر آنچه که رویش تمرکز کرده بودیم را پیاده کنیم و این باعث خوشحالی است.

وی در خصوص اینکه آیا ماشین سازی امسال سقوط خواهد کرد یا خیر گفت: اصلاً این طور نخواهد شد‌. بارها شده تیم‌هایی در ابتدای فصل در انتهای جدول بودند اما بعداً جایشان کاملاً عوض شده ما هم از آن دسته تیمها هستیم و  کادر و بازیکنان خیلی خوبی داریم اما چون تغییرات چه در زمین و چه کادر فنی زیاد بوده پیش آمدن یک سری ناهماهنگی ها طبیعی است که به زودی رفع خواهد شد و ماشین سازی جایگاه اصلی اش را پیدا خواهد کرد.

زارعی در پایان در خصوص دیدار پیش رو با فولاد خوزستان گفت: فولاد از تیم های بسیار خوب لیگ برتر است اما ما حریف ساده ای برای آنها نخواهیم بود و تمام تلاشمان را می‌کنیم که اولین بردمان را دشت کنیم.

۱۱۲۲