ریوالدو: زیدان برعکس کومان عمل می‌کند/ ترشتگن بهترین دروازه‌بان دنیاست

ریوالدو: زیدان برعکس کومان عمل می‌کند/ ترشتگن بهترین دروازه‌بان دنیاست

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم سابق بارسلونا به تمجید از کومان، ترشتگن و دمبله پرداخت.

به گزارش فوتبالی، ریوالدو در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: همیشه گفته‌ام که کلید مدیریت صحیح استعدادها این است که روی آن‌ها فشار زیادی قرار ندهید و فکر می‌کنم کومان در این زمینه عالی کار می‌کند. او بازیکنانی چون بوسکتس، مسی و آلبا را در کنار بازیکنان جوان استفاده می‌کند. کومان شایسته تمجید است و باید به او احترام گذاشت.

ریوالدو در ادامه افزود: نمی‌دانم چه کسی پیش تمام مسائل است اما زیدان دقیقا برعکس کار کومان را درباره استفاده از بازیکنان جوان شامل والورده، رودریگو و وینیسیوس انجام می‌دهد. این هفته در اخبار می‌خواندم که احتمال دارد به دلیل اینکه وینیسیوس زمان حرف زدن زیدان، با موبایلش کار می‌کرده تنبیه شود. این مسائل با بازی ندادن به بازیکنان جوان حل نمی‌شود زیرا شما در این صورت به تیم‌تان آزار می‌رسانید.

مهاجم برزیلی سابق بارسلونا در ادامه افزود: به نظر من ترشتگن بهترین دروازه‌بانی است که من در بارسلونا دیده‌ام.حتی بهتر از والدس. شاید خیلي‌ها با من مخالفت کنند و من اولین روزهای حضور والدس در بارسا را به خاطر دارم و صحیح است که این ۲ سبکی مشابه دارند اما باز هم میگ‌ویم که به ترشتگن بیشتر علاقه دارم. او بهترین دروازه‌بان دنیاست و بازی با پای خوبی هم دارد. دمبله؟ اعتراف می‌کنم که بارها از او انتقاد کردم اما حالا باید بگویم که او بازیکن خوبی است که باید تمرکزش را حفظ کند. او می‌تواند با هر دو پایش بازی کند و شخصیت خوبی هم دارد. اگر متمرکز باشد می‌تواند همه را تحت تاثیر قرار دهد.

1101