قادری در گفت و گو با فوتبالی: کی‌روش به بازیکن ما فحش داد

قادری در گفت و گو با فوتبالی: کی‌روش به بازیکن ما فحش داد

پایگاه خبری فوتبالی - آرش قادری می گوید دوست داشت گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند منجر به پیروزی تیمش شود اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش فوتبالی، آرش قادری در خصوص باخت پیکان  مقابل سپاهان گفت: ما در اکثر لحظات بازی تیم برتر میدان بودیم و سپاهان دو موقعیت داشت که آن ها را تبدیل به گل کرد. ما خیلی حمله کردیم و یک گل هم زدیم ولی باقی موقعیت های ما تبدیل به گل نشد و در بازی‌ای که می توانستیم به راحتی پیروز میدان شویم شکست را قبول کردیم .

او که ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد ادامه داد:  اینکه پنالتی را تبدیل به گل کنی خیلی لذت بخش است چون در آن لحظات استرس زیادی داری و وقتی توپت  تبدیل به گل می شود خیلی خوشحال کننده است اما خیلی دوست داشتم که تیمم ببرد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

این بازیکن که به عملکرد داوری معترض است در این خصوص گفت: ما در دو جا از داوری ضرر کردیم یکی سر صحنه ای که کی‌روش استنلی به بازیکن ما فحش  داد و داور هم شنید اما گذر کرد و یکی هم صحنه ای بود  که من توپ را زدم و به دست بازیکن حریف خورد اما باز هم پنالتی اعلام نشد.

قادری در پایان  در خصوص بازی بعدی با مس رفسنجان افزود: بازی  با مس خیلی سخت است. این تیم خوب کار کرده و به دنبال امتیاز گیری است ولی ما هم  می خواهیم به روزهای خوب برگردیم و به شدت به فکر برد هستیم.

1122