پاکو خمز عاشق تغییر پست بازیکنان!

پاکو خمز عاشق تغییر پست بازیکنان!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تراکتور نشان داده که علاقه زیادی به تغییر پست بازیکنانش دارد.

به گزارش فوتبالی، پاکو خمز پس از قبول هدایت این تیم با سبک هجومی و جذاب خود توانسته دل تی‌تی‌ها را به دست آورده و نتایج نسبتا خوبی هم با این تیم کسب کند.

سرمربی سابق رایو وایکانو که نشان داده روش‌ها و دیدگاه‌های منحصر به فرد خود در فوتبال را دارد، در مدت کم حضور خود در تبریز به شدت به تغییر پست بازیکنانش چراغ مثبت نشان داده و از آن استقبال کرده است.

مهم‌ترین تصمیم پاکو در این زمینه تا به امروز، استفاده از رضا اسدی در پیکان خط حمله است. اسدی به عنوان یک هافبک دفاعی در روزهای نبودِ مهاجم، برای تراکتور در نوک حمله به میدان رفت و با اینکه خود از این تغییر پست راضی نبود، پاکو به بازی وی به عنوان مهاجم نوک اصرار ورزید. درنهایت اسدی به اردوی تیم‌ ملی دعوت شد و توسط امیر قلعه‌نویی هم به عنوان مهاجم مورد استفاده قرار گرفت.

اما گویا اسدی آخرین بازیکنی نیست که خمز به تغییر پستش فکر کرده است. در بازی با نفت مسجدسلیمان پاکو از مدافع مرکزی خود یعنی آرش قادری در نیمه دوم به عنوان یک هافبک استفاده کرد و در پاسخ به سوال خبرنگاری در این خصوص گفت که قادری٬ اکنون بازیکنی است که به جمع هافبک‌های تراکتور اضافه شده است!

1997