فرشاد فرجی در گفت و گو با فوتبالی: رحمتی می داند که برایش کم نمی گذاریم

فرشاد فرجی در گفت و گو با فوتبالی: رحمتی می داند که برایش کم نمی گذاریم

پایگاه خبری فوتبالی- فرشاد فرجی از مهدی رحمتی حمایت کرد و گفت او فقط به فکر بازیکنانش است و به همین خاطر آن ها هم از حمایت سرمربی خود دست نخواهند کشید و برای او بازی می کنند.

به گزارش فوتبالی، فرشاد فرجی در خصوص شکست مقابل نفت مسجد سلیمان در خانه حریف به خبرنگار فوتبالی گفت: با وجود بازی مالکانه ای که انجام دادیم به خاطر اشتباهات فردی سه گل دریافت کردیم ولی اصلا فکرش را  نمی کردیم که بخواهیم سه گل بخوریم واقعاً برای برد رفته بودیم اما باز هم نشد. خودمان هم از این شرایط خسته و کلافه شدیم ما کادر فنی  با تجربه و بازیکنان جوان خوبی داریم اما نمی دانم چرا هر چه می زنیم به در بسته می خوریم.

او در حمایت از سرمربی شهر خودرو یعنی مهدی رحمتی گفت: همه ما شاهد هستیم که آقای رحمتی از ابتدای فصل تا الان چه زحماتی برای تیم کشیده است و هیچ دریافتی از ابتدای فصل تا الان نداشته و همیشه اول به فکر بازیکنانش بوده، مطمئن باشد که تا آخر پشتش هستیم و سرسوزن کم نمی گذاریم بعضی از تیم ها بالای ۱۰۰ میلیارد هزینه کردند و الان هم امتیاز ما هستند. با تمام کم و کاستی ها، مشکلات، ناملایمتی ها، ناداوری‌ها جنگیدیم روزهای خوب مان را دوباره با هم می سازیم. ۴ بازی مهم تا پایان نیم‌فصل داریم برای سربلندی خراسان بزرگ و خوشحالی هواداران مان می جنگیم.

فرجی در پایان گفت: شرایط ما با تیم نساجی تقریباً یکسان است و هر دو تیم به خاطر نتایجی که در هفته های اخیر کسب کردند به دنبال پیروزی در این دیدار هستند برای همین بازی خیلی حساسی خواهد بود. ما در خانه بازی داریم و قطعاً در مشهد به حریفمان فرصت خودنمایی نخواهیم داد.

1122