بیاتی‌نیا: فکری مقابل پرسپولیس اشتباه بازی با فولادخوزستان را تکرار کرد

بیاتی‌نیا: فکری مقابل پرسپولیس اشتباه بازی با فولادخوزستان را تکرار کرد

پایگاه خبری فوتبالی- محسن بیاتی نیا پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد رضا کرمانشاهی داور بازی دیروز استقلال و پرسپولیس صحنه برخورد توپ با دست وحید امیری را باید پنالتی اعلام می کرد.

به گزارش فوتبالی، بیاتی نیا در مورد بازی پرهیجان روز گذشته اظهار داشت: «در بازی دیروز چند اشتباه در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس داشتیم. بازیکنی که در سطح لیگ برتر بازی می کند هیچوقت نباید اشتباه کوچک را انجام بدهد. به نظر من گل ها از روی اشتباه بازیکنان حریف به دست آمد. اگر روی گل اول استقلال کمال کامیانی کمی محکم تر توپ را دفع کرد شاید ارسلان مطهری آن گل را نمی زد. در مورد گل اول پرسپولیس هم دو مدافع استقلال با سرتوپ از جریان بازی خارج شدند و مهدی عبدی توپ را وارد دروازه کرد. در فوتبال شما از اشتباه حریف به گل می رسید، پس هر چقدر کم اشتباه باشید احتمال گل خوردن تان کمتر و گل زدن تان بیشتر می شود.»

وی در مورد تعویض محمود فکری که با شروع نیمه دوم شیخ دیاباته را وارد زمین کرد بیان کرد: «قرار نیست ما همیشه تعویض کنیم، مگر قول دادیم تمام بازیکنان بازی کنند؟ آقای فکری همین اشتباه را در بازی با فولاد خوزستان هم انجام داد، وقتی یک گل جلو افتاد تعویضی را انجام داد که به ضررش تمام شد. نظر شخصی من این است که فکری باید روی این مورد بیشتر دقت کند. وقتی شما جلو هستی نیازی نیست تعویض کنی و من موافق تعویضی که او انجام داد نبودم.»

کارشناس فوتبال ایران در مورد بازگشت پرسپولیس به بازی بعد از دریافت گل زود هنگام مطهری گفت: «پرسپولیس از استقلال بهتر بازی کرد. پرسپولیس مالکیت توپ بیشتر داشت و از آن استفاده کرد و موقعیت هایی داشت که اگر از آنها استفاده می کرد ممکن بود اتفاقات دیگر رخ دهد.»

وی تصریح کرد: «اگر بعد از گل مطهری داور آن هند وحید امیری را پنالتی می گرفت شاید اوضاع برای استقلال به شکل دیگری رقم می خورد و استقلال 2-0 جلو می افتاد. قانون فوتبال می گوید هر کجا توپ به دست بخورد خطای هند است. اگر اون توپ به دست امیری نمی خورد سانتر می شد و ممکن بود ایجاد موقعیت کند.»

او در مورد اشتباه خط دفاعی استقلال و جا ماند مدافعان میانی این تیم در پاس ها در عمق گفت: «استقلال می تواند خط دفاعی خوبی داشته باشد در صورتی که اشتباهات کوچک را سریعا بر طرف کند.»

بیاتی نیا در مورد مهاجمان استقلال و پرسپولیس در بازی دیورز خاطرنشان کرد: «روند مهاجمان استقلال و پرسپولیس در بازی دیروز خوب بود و وظیفه خودشان را به خوبی انجام دادند.»

9697