داور مشهور اسپانیایی به بیماری کرونا مبتلا شد

داور مشهور اسپانیایی به بیماری کرونا مبتلا شد

پایگاه خبری فوتبالی - شیوع ویروس کرونا، تاثیراتی انکار ناپذیری روی جهان فوتبال داشته است به طوری که در فصل گذشته‌ی فوتبال اروپا شاهد قرنطینه‌ای حدودا سه ماهه بودیم و پس از آن هم رقابت‌ها به طور فشرده در تابستان برگزار شدند و فرمت عجیبی به خود گرفتند که بی سابقه بود.

به گزارش فوتبالی، علاوه بر دور بودن تماشاگران از استادیوم ها و همچنین ابتلای بازیکنان و مربیان به بیماری کرونا که جنبه‌هایی اجتناب ناپذیر از شیوع این ویروس در کل دنیا و تاثیراتش بر فوتبال بوده است، به نظر می‌رسد که داوران هم به بیماری کرونا مبتلا می‌شوند چرا که اکنون آنتونیو ماتئو لاهوز، داور سرشناس اسپانیایی، به بیماری کرونا دچار شده است. این داور معمولا قضاوت دیدار های حساسی را بر عهده دارد و آخرین بازی بزرگی که قضاوت کرد، دربی مادرید در همین فصل لالیگا بود که رئال مادرید با نتیجه‌ی دو بر صفر در آن به پیروزی رسید.

لاهوز در لیست داوران بین‌المللی هم قرار داشته و در سطح لیگ قهرمانان اروپا و بازی های ملی هم قضاوت می‌کرد. او اکنون با مثبت شدن تست کرونایش قرنطینه شده است تا پس از طی کردن دورانی، مجددا از او تست گرفته شود و شرایطش مشخص شود و پس از بهبودی به امر قضاوت مسابقات فوتبال بازگردد.

1470