محمدخانی: مهاجمان پرسپولیس در دربی موفق می‌شوند

محمدخانی: مهاجمان پرسپولیس در دربی موفق می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است مهاجمان این تیم در شهرآورد تهران موفق می‌شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، ناصر محمدخانی درباره تقابل پرسپولیس و استقلال در چارچوب دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر که روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، اظهار داشت: دربی همیشه سخت است و این چیز جدیدی نیست. پرسپولیس می‌تواند در این بازی موفق شود، اگر با تمرکز بالا به زمین برود و استرس نداشته باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و به نظرم می‌تواند استقلال را شکست بدهد. با اینکه استقلال شرایط خوبی در لیگ دارد اما می‌شود این تیم را شکست داد. امیدوارم پرسپولیس پیروز دربی شود تا بتواند وضعیت خود را سر و سامان بدهد.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان خط حمله این تیم تا اینجای لیگ تصریح کرد: شاید عملکرد از نظر آماری خیلی خوب نبوده باشد اما به نظرم پرسپولیس مهاجمان خوبی دارد و همین مهاجمان در دربی موفق می‌شوند. اگر هر کدام از بازیکنان خط حمله یکی دو گل بزنند فشار روی آنها برداشته می‌شود و به شرایط عادی برمی‌گردند.

محمدخانی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط طوری است که باید از یحیی گل‌محمدی و بازیکنان حمایت کرد. در ایران هیچ مربی ایرانی بهتر از یحیی برای پرسپولیس وجود ندارد، پس باید با تمام توان از او حمایت کنیم تا بتواند دوباره با پرسپولیس موفق شود. وظیفه همه ما این است که پشت تیم و سرمربی باشیم و به آنها روحیه بدهیم.

7474