قهرمان جام جهانی به آرزویش رسید؛ جمع آوری تمام کارت‌های پوکمون!

قهرمان جام جهانی به آرزویش رسید؛ جمع آوری تمام کارت‌های پوکمون!

پایگاه خبری فوتبالی – کرامر که روزی به همراه تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی شده از برآورده شدن رویای کودکی‌اش خبر داده که آن قهرمانی در جام جهانی نیست، جمع آوری کارت‌های کارتون پوکمون است.

به گزارش فوتبالی، کریستف کرامر، هافبک تیم مونشن گلادباخ که محصول آکادمی بایر لورکوزن است و به همراه تیم ملی ملی آلمان در سال ۲۰۱۴ قهرمان جام جهانی شده علاقه بسیار زیادی به کارتون پوکمون دارد و هنوز هم به جمع آوری کارت‌های بازی این انیمیشن می‌پردازد. او اخیرا تصاویری از جمع آوری کامل کارت‌های این بازی منتشر کرده و گفته رویای من در کودکی جمع‌آوری تمام کارت‌های پوکمون بوده است.

کرامر که ۱۵۱ کارت دارد در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: فکر می‌کنم رویای هر کودکی که در دهه ۹۰ میلادی متولد شده،‌ جمع آوری کارت‌های پوکمون باشد. نمی‌دانم این مجموعه چقدر می‌ارزد اما هرگز آن را نخواهم فروخت.

نکته جالب این جاست توئیتر باشگاه مونشن گلادباخ هم این اتفاق را اطلاع رسانی کرده و گفته که کرامر توانسته این کلکسیون جذاب را به طور کامل جمع آوری کند.
حالا کرامر دو عنوان عالی دارد. عنوان قهرمانی در جام جهانی که با تعدادی از بازیکنان مشترک است و یک عنوان منحصر به فرد به نام «مالک تمام ۱۵۱ کارت پوکمون» که هیچ شخصی در دنیا آن را ندارد!

1101