منچستریونایتد در زمستان هم سراغ سانچو را می‌گیرد؟

منچستریونایتد در زمستان هم سراغ سانچو را می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که منچستریونایتد نمی‌خواهد به این راحتی ها دست از تلاش برای جذب سانچو بردارد و مجددا برای جذب این بازیکن پیشنهادی را به سران دورتموند ارائه خواهد داد و باید دید که این بار تلاش شیاطین سرخ به کجا خواهد رسید چرا که سران این تیم در تابستان هم تلاشی برای جذب سانچو داشتند اما موفق نشدند.

به گزارش فوتبالی، مدت هاست که منچستریونایتد به دنبال خرید وینگر انگلیسی دورتموند است اما هر بار و به طرق مختلف، باشگاه دورتموند به پیشنهادات شیاطین سرخ پاسخ منفی داده است. به گفته‌ی اسکای اسپورت آلمان، منچستریونایتد در تابستان پیشنهادی 80 میلیون یورویی به علاوه 20 میلیون متغیر بر اساس عملکرد، برای جذب جیدون سانچو به دورتموند داده بود اما این پیشنهاد توسط سران دورتموند رد شد تا باز هم زنبور ها در مقابل پیشنهادات شیاطین سرخ بایستند و نشان دهند که می‌خواهند وینگر انگلیسی را در باشگاه نگه دارند.

اکنون به نظر می‌رسد که باشگاه انگلیسی می‌خواهد مجددا در ژانویه برای جذب جیدون سانچو اقدام کند و این بار به طور جدی تری پیگیر خرید او شود. در هر صورت باید دید که قصه‌ی سانچو و منچستریونایتد چه سرانجامی خواهد داشت چرا که این داستان از مدت ها قبل آغاز شده است.

1470