خطر ابتلا به کرونا باز هم بیخ گوش رونالدو

خطر ابتلا به کرونا باز هم بیخ گوش رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، حدود دو ماه پیش به بیماری کرونا مبتلا شده بود و مجبور شد چیزی حدود 2 هفته قرنطینه شود. کریستیانو در آن مدت بازی رفت تیمش مقابل بارسلونا را از دست داد و به همین علت بسیار عصبانی شده بود و تست PCR که مربوط به تشخیص بیماری کروناست را مزخرف خوانده بود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو زمانی که به بیماری کرونا مبتلا شد، به نظر می‌رسید که منشا آن تیم ملی پرتغال بوده است چرا که ستاره پرتغالی در اردوی تیم ملی کشورش به آن دچار شده بود و مدتی قبل از آن هم آنتونی لوپز، دروازه‌بان تیم ملی پرتغال، کرونا گرفته بود. اکنون در باشگاه یوونتوس، الکس ساندرو به بیماری کرونا دچار شده است و بیم آن می‌رود که دیگر بازیکنان یوونتوس از جمله کریستیانو رونالدو هم به این بیماری مبتلا شده باشند و از ساندرو گرفته باشند چرا که این بیماری یک دوره‌ی نهان دارد.

در هر صورت باید دید که نتیجه‌ی تست کرونای سایر بازیکنان یوونتوس در روز های آتی به چه شکل خواهد بود. رونالدو پس از بازگشتن از تعطیلاتش در امارات، عملکرد خوبی داشته و در اولین بازی یوونتوس در سال 2021 موفق شد دو گل به ثمر برساند.

1470