عکس؛ رونالدو و نامزدش در امارات چه خوردند؟

عکس؛ رونالدو و نامزدش در امارات چه خوردند؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس برای تعطیلات خود برای سال نوی میلادی و کریسمس به همراه نامزد و فرزندانش به امارات رفته بود. رونالدو همانجا هم در مراسم گلوب ساکر شرکت کرد و به عنوان بهترین بازیکن قرن 21 برگزیده شد.

به گزارش فوتبالی، در تصاویری که جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو، به تازگی از سفرش به همراه فوق ستاره پرتغالی به امارات منتشر کرده است، تصویری از میز غذا دیده می‌شود که مربوط به دبی است و به نظر می‌رسد که خانواده رونالدو در دبی و امارات به خوردن غذا های مربوط به این منطقه مشغول شده‌اند به طوری که در تصویری غذاهایی مانند میگو، ماهی سالمون، سوشی، ماهی سوخاری و سایر غذا های دریایی دیده می‌شود و نشان می‌دهد که بخشی از تفریح خانواده رونالدو در تعطیلات پیش از آغاز سال نوی میلادی، استفاده از غذا های دریایی در امارات بوده است و آن‌ها از میز غذایی ویژه در دبی استفاده کرده‌اند.

در هر صورت سال 2020 به پایان رسید و رونالدو شروع خوبی در سال 2021 میلادی داشت و باید دید که ادامه‌ی عملکرد او در این سال به چه شکل خواهد بود. رونالدو اولین گل خود در سال 2021 را به شکلی زیبا مقابل اودینزه به ثمر رساند.

1470