حاشیه دیدار استقلال - آلومینیوم| برخورد گرم همبازیان سابق

حاشیه دیدار استقلال - آلومینیوم| برخورد گرم همبازیان سابق

پایگاه خبری فوتبالی- برخی از بازیکنان پیشین تیم فوتبال استقلال که در تیم آلومینیوم اراک حضور دارند، پیش از آغاز بازی با برخی از بازیکنان استقلال خوش و بش کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک از ساعت 16:30 امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

* کانون مشوقین استقلال بنر بزرگی روبه‌روی ورزشگاه نصب کرده‌اند که در آن دو ستاره قهرمانی استقلال در آسیا دیده می‌شود.

* حسین پورحمیدی، دروازه‌بان و جابر انصاری، مهاجم آلومینیوم اراک که سابقه حضور در استقلال را دارند، پیش از بازی با برخی از بازیکنان استقلال به خوش و بش پرداختند. پورحمیدی که فصل گذشته ذخیره سیدحسین حسینی بود به سمت او و رشید مظاهری رفت و آنها را در آغوش گرفت. 

* سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته، داریوش شجاعیان، فرشید باقری، سینا خادم‌پور، متین کریم‌زاده، فردین رابط و آرش رضاوند نیمکت‌ نشینان استقلال برای این دیدار هستند. دیاباته و شجاعیان پس از چند بازی غیبت به دلیل مصدومیت، برای این بازی در لیست 18 نفره قرار گرفتند. 

* نکته قابل توجه در ترکیب استقلال، نیمکت‌نشینی آرش رضاوند است، بازیکنی که سه اخطاره بوده و شاید محمود فکری برای اینکه بازیکنش را برای دربی از دست ندهد، به رضاوند بازی نداده است. 

* هروویه میلیچ، مدافع - هافبک کروات تیم استقلال که به دلیل مسئله انضباطی در این دیدار حضور ندارد، در ورزشگاه آزادی حضور یافته تا از نزدیک نظاره‌گر بازی باشد.