ستاره افغانی‌الاصل زیباترین گل سال 2021 را زد؟

ستاره افغانی‌الاصل زیباترین گل سال 2021 را زد؟

خبرگزاری فوتبالی - سون هیونگ مین ستاره اهل کره جنوبی زیباترین گل سال 2020 را به ثمر رساند و جایزه پوشکاش را به دست آورد اما هیچ بعید نیست که در سال 2021 نیز این جایزه در دست یک آسیایی بماند.

به گزارش فوتبالی، ستاره اهل کره جنوبی  پس از گل درخشان خود مقابل وستهام در سال 2020 توانست بالاتر از ستارگانی نظیر لوئیز سوارز جایزه پوشکاش را کسب کند. سون با یک حرکت انفرادی تماشایی گلزنی کرد.

حالا کاربران شبکه های اجتماعی معتقد هستند که ندیم امیری، بازیکن افغانی - آلمانی بایر لورکوزن با گلی که در اولین بازی خود در سال 2021 در مقابل آینتراخت فرانکفورت به ثمر رساند، می تواند مدعی اصلی جایزه پوشکاش در سال 2021 باشد. در حقیقت او در دقیقه 9 بازی  با یک ضربه پشت پای تماشایی به سبک دنیس برکمپ گلزنی کرد. در حقیقت امیری در محوطه جریمه آینتراخت صاحب توپ شد و در حالی که به نظر می رسید در حرکتی عرضی در حال خروج از محوطه جریمه است، ناگهان با ضربه پشت پای تماشایی و کات دار، توپ را از میان پاهای دروازه بان حریف رد کرد و یک گل زیبا به ثمر رساند.

برخی کاربران شبکه های اجتماعی گفته اند که در دومین روز سال 2021 ، زیباترین گل سال به ثمر رسیده است.  البته این تساوی باعث پیروزی لورکوزن نشد و در نهایت تیمش با نتیجه دو بر یک شکست خورد. امین یونس و تاپسوبا (گل به خودی ) باعث شدند تا فرانکفورت برنده این بازی باشد.

4125