چمنیان: شهرخودرو از دقیقه نخست به دنبال وقت‌کشی بود

چمنیان: شهرخودرو از دقیقه نخست به دنبال وقت‌کشی بود

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال تراکتور نسبت به وقت کشی بازیکنان حریف در طول بازی انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، عباس چمنیان پس از دیدار مقابل شهرخودرو در نشست خبری اظهار داشت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، باید نکته‌ای را متذکر شوم که برای ارتقای کیفی لیگ برتر باید مورد توجه قرار بگیرد. روح فوتبال زیباست و تیم‌هایی که به دنبال بازی زیبا هستند انتظارشان از مسئولان برگزار کننده، کمک به ارائه باکیفیت فوتبال است. 

وی افزود: وظیفه کادر فنی هدایت تیم است و مدیریت بازی برعهده داور. اینکه یک تیم با رو آوردن به وقت کشی و انجام کارهایی که به روح فوتبال لطمه می‌زند باشد، به فوتبال لطمه وارد می‌شود که داوران نباید اجازه این کارها را بدهند.

مربی تیم فوتبال تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد: ما همیشه به دنبال ارائه بازی زیبا هستیم، اما از دقیقه اول تیم حریف در نقاط مختلف زمین رو به وقت کشی آورد. اگر هر دو تیم به دنبال بازی جوانمردانه باشند، کیفیت مسابقات بالا خواهد رفت. امروز شرایط به نحوی پیش رفت که روی روند بازی مالکانه تراکتور تاثیرگذار گذاشت. 

چمنیان با اشاره به زمان برگزاری مسابقه، یادآور شد: از سازمان لیگ درخواست کردیم که زمان بازی تغییر یابد و از ساعت 15 آغاز شود، اما موافقت نشد. سرمای هوا روی کار بازیکنان تاثیرگذار بود. در طول بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و اگر از فرصت‌های‌مان استفاده می‌کردیم، شرایط بازی بهتر می‌شد و به اهداف‌مان می‌رسیدیم. 

وی تصریح کرد: برای کسب یک امتیاز با این نوع بازی باید به شهرخودرو تبریک بگویم. با این حال به وضعیت تیم امیدوار هستیم و ان شاءالله در آینده روند بهتری خواهیم داشت.

مربی تیم تراکتور در پاسخ به این سوال که «آیا حضور مسعود شجاعی در زمین ارتباطی با مصدومیت اشکان دژاگه داشت یا خیر؟»، گفت: تعویض آقای شجاعی ربطی به مصدومیت دژاگه نداشت. روند بازی طوری بود که تشخیص دادیم شاید حضور مسعود شجاعی به تیم کمک کند، اما از قبل هیچ تعویضی مشخص نیست.

7474