چمنیان: تیم‌ها مقابل تراکتور انگیزه مضاعفی دارند

چمنیان: تیم‌ها مقابل تراکتور انگیزه مضاعفی دارند

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور تیم بزرگ مسابقات لیگمان است و طبیعی است همه تیم‌ها به خصوص تیم‌هایی که قدمت کمتری در مسابقات لیگ برتر دارند، با انگیزه مضاعفی مقابل تراکتور ظاهر شوند.

به گزارش فوتبالی، عباس چمنیان، مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: در هفته‌های آخر نیم‌فصل اول هستیم و همه تیم‌ها به دنبال این هستند که در بازی‌های باقی‌مانده نتایج خوبی کسب کنند تا بتوانند با امتیازات بیشتر نیم‌فصل را به پایان رسانده در نیم‌فصل دوم شروع بهتری داشته باشند.

وی افزود: بازی سختی را مثل همه بازی‌ها در پیش داریم. در واقع به دو دلیل خیلی مهم از اول فصل هیچ بازی برای ما راحت نبوده است. دلیل اول این که امسال در لیگ همه تیم‌ها با کیفیت و نسبتاً نزدیک به هم هستند. طبیعتاً بازی‌ها سخت و فشرده‌ شده و شاید خیلی مواقع نتایجی که رقم خورده ناشی از این نزدیک بودن تیم‌ها و فشردگی مسابقات است.

مربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: از طرف دیگر، تراکتور تیم بزرگ مسابقات لیگ‌مان است و طبیعی است همه تیم‌ها به خصوص تیم‌هایی که قدمت کمتری در مسابقات لیگ برتر دارند، با انگیزه مضاعفی مقابل تراکتور ظاهر شوند. این می‌تواند کار را برای ما سخت‌تر کند اما ذهنیت برنده و پیروزی طلبی بازیکنان تراکتور و کیفیتی که تیم ما از آن برخوردار است، طبیعتاً به ما کمک می‌کند که با انگیزه پیروزی برای بازی فردا آماده شویم.

چمنیان با اشاره به تمرینات تیمش در روزهای اخیر خاطرنشان کرد: خوشبختانه در فاصله بازی با گل گهر و آلومینیوم اراک تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. فکر می‌کنم با کیفیتی که ارائه خواهد شد و بازی خوبی که بچه‌ها فردا به نمایش خواهند گذاشت، هم بتوانیم بازی جذابی را برای هواداران و تماشاگران پرشور تراکتور نمایش دهیم و هم بتوانیم کسب نتیجه کنیم و حداکثر امتیاز این بازی خانگی اندوخته نیم‌فصل اول‌مان باشد برای مسابقات نیم‌فصل دوم. همچنین بتوانیم 3 بازی باقی‌مانده تا پایان نیم‌فصل اول را با حداکثر امتیازات پشت سر بگذاریم.

وی در مورد بهره‌مندی تراکتور از بازیکنان تأثیرگذار و برنامه این تیم برای دیدار با آلومینیوم اراک اظهار داشت: مسلماً برخورداری از بازیکنان با تجربه و با کیفیتی که کمتر تیمی در لیگ ما از آن برخوردار است، دست ما را برای همه برنامه‌های تاکتیکی باز می‌گذارد. مربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: آماده شده‌ایم برای شرایط متفاوتی که رقم خواهد خورد. طبیعتاً بازی فوتبال سرشار از وقایع پیش‌بینی نشده است و بازیکنان با کیفیتی که داریم برای این روزهای سخت و لحظاتی که شاید از قبل خیلی قابل پیش‌بینی نبوده بتوانند به ما کمک کنند. بازیکنان باکیفیتی هم روی نیمکت داریم که می‌توانیم در مواقع ضروری از آن‌ها استفاده کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور افزود: چیزی که مسلم است، این است که تیم ما هم از نظر ذهنی دارای ذهنیت تیم برنده بود ه وهم از نظر هماهنگی تیمی به وضعیت نسبتاً مطلوبی رسیده‌ایم که فکر می‌کنم می‌تواند در لحظات سخت و شرایط متفاوت به ما خیلی کمک کند.

چمنیان در خصوص وضعیت مصدومان و محرومان تیمش خاطرنشان کرد: تنها محروم ما برای بازی فردا وفا هخامنش است که در بازی با گل گهر سیرجان 4 کارته شد. خوشبختانه مصدومان‌مان مشکل خاصی ندارند ولی همیشه تا قبل از بازی تیم پزشکی در مورد مصدومیت‌های باقی‌مانده برای بازیکنان اظهارنظر می‌کند.

وی ادامه داد: منتظر هستیم که اظهارنظر نهایی در پایان امروز صورت بگیرد. اگر بتوانیم از همه ظرفیت‌مان استفاده کنیم، شاید شرایط بهتری برای انتخاب نفرات داشته باشیم. سعید مهری هم با محرومیت ناخواسته مواجه است چرا که انصافاً در آن بازی مرتکب هیچ خطا و رفتار غیراخلاقی نشد.

مربی تیم فوتبال تراکتور افزود: خیلی خوشحال شدیم که مسئولان گل گهر سیرجان دست به کار شده و قدم پیش گذاشتند و از اتفاقی که بازیکن این تیم عامل اصلی‌اش بود، عذرخواهی کردند. امیدواریم پس از حکمی که کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال به صورت موقت برای سعید مهری و بازیکن گل گهر صادر کرده، با بررسی مستندات ارائه شده به کمیته انضباطی، شرایط سعید مهری هم زودتر عادی شده و بتوانیم در بازی‌های آینده از او استفاده کنیم.

چمنیان در پایان گفت: ما از 5 بازی که توانستیم پیروزی کسب کنیم، با احتساب دیدار با ماشین‌سازی که به عنوان مهمان محسوب می‌شدیم، 4 بازی را بیرون از خانه پیروز شدیم. بنابراین برای بازی فردا خیلی خیلی زیاد انگیزه داریم که بتوانیم از این بازی خانگی حداکثر امتیاز را کسب کرده و از امتیاز میزبانی‌مان برخوردار باشیم.

7474