یحیی در نقش وکیل مدافع آرمان

یحیی در نقش وکیل مدافع آرمان

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی قرمزها با حمایت از مهاجم شمالی پرسپولیس او را بازیکن مثمرثمری برا این تیم دانست.

به گزارش فوتبالی، آرمان رمضانی که در این فصل از سایپا به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شده، نتوانسته در امر گلزنی موفق عمل کند و این موضوع با انتقادات زیادی علیه او همراه شده است. رمضانی که به واسطه این عملکرد در دیدارهای اخیر نیمکت نشین شده و فرصت کمی به دست آورده، در بازی با نساجی قائمشهر بار دیگر با اعتماد یحیی گل محمدی در نیمه دوم به ترکیب پرسپولیس اضافه شد و با پاس گلی که برای سیامک نعمتی مهیا کرد روی گل تساوی پرسپولیس نقش تاثیر گذاری داشت.

مهاجم بلندقامت سرخپوشان در جمع شاگردان یحیی این فرصت را دارد تا با حضور، عالیشاه، نعمتی و حتی آقایی و شیری مانند بازی با نساجی صاحب فرصت‌های خوبی شود، باید دید در بازی های آینده پرسپولیس برابر رقبا قادر به نمایش موفق همراه با گلزنی خواهد شد تا جایگاه خود در ترکیب ثایت این تیم محکم کند.

یحیی گل محمدی شب گذشته و در گفت و گو با برنامه فرمول یک با ابراز رضایت از عملکرد آرمان رمضانی در خط حمله این تیم گفت: عملکردش در بازی با نساجی خوب بود و پاس گل خوبی را هم داد و این دومین پاس گلش برای پرسپولیس بود؛ با توجه به فیزیک مناسب و انگیزه بالایی که دارد می تواند بازیکن مثمرثمری برای ما باشد.

7655