گزارش روز/ آیا فوتبال روی خوش به آرمان رمضانی نشان می دهد؟

گزارش روز/ آیا فوتبال روی خوش به آرمان رمضانی نشان می دهد؟

خبرگزاری فوتبالی- گل نشدن موقعیت های مسلم گلزنی مهاجم قرمزها برابر شهرخودرو باعث شد تا با وجود برتری پرسپولیس آن هم با نتیجه پرگل باز هم انتقاداتی به خط حمله پرسپولیس وارد شود و البته در این بین آرمان رمضانی بیش از سایرین زیر تیغ انتقادات قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی،پرسپولیس مقابل شهرخودرو طلسم گل زدن در جریان بازی را شکست و ضمن کسب یک پیروزی درخشان و صعود در جدول از بحران گل نزدن فاصله گرفت. با این حال مهاجمان این تیم در گلزنی ناکام ماندند و این نکته منفی در مقابل چند دستاورد مثبت قهرمان چهار دوره گذشته لیگ برتر از بازی اخیرش به چشم آمد.

مهم‌ترین چهره بازی شاگردان یحیی گل محمدی برابر شهرخودرو آرمان رمضانی بود. او در نیمه اول دروازه خالی شهرخودرو را باز نکرد و در نیمه دوم هم یک‌تک‌به‌تک از دست داد تا مشخص شود علیرغم دفاع سرمربی پرسپولیس از بازی او در کنفرانس بعد از بازی اما با این شیوه بازی مهاجم پرسپولیس، یحیی برای فینال نباید روی او حساب باز کند. بازیکنی که در نقل‌و‌انتقالات هم از استقلال و هم از گل‌گهر پیشنهاد داشت، حسابی بابت گل نزدن با پیراهن پرسپولیس تحت فشار قرار گرفته است. البته بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی برابر شهرخودرو با پست‌های اینستاگرامی برای رمضانی از او حمایت کردند و به او امید دادند در بازی های بعد بتواند برای قرمزها گلزنی کند.

آمار رمضانی در مصاف با شهرخودرو نشان از تحرک بالای او در جریان بازی دارد اما آنچه مشخص است کادرفنی پرسپولیس از این بازیکن فقط انتظار گل زدن دارد. مهاجم شمالی قرمزها در دوئل‌های تن به کاملاً موفق بوده، پاس اشتباه خیلی کم داشته، در توپ‌گیری و گرفتن خطا تا حدودی موفق عمل کرده و به صورت کلی می‌توان به نمایش او در قالب کار تیمی نمره قبولی داد اما آن دو موقعیت صد درصدی که این مهاجم هدر داد، انتقادات را از مهاجم شماره 36 قرمزها بیشتر کرد، اما واقعیت این است که باید باز هم به او فرصت داد و تخریب این مهاجم در موقعیت حساس کنونی، گرهی از کار پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمان آسیا نمی‌گشاید.

رمضانی پس از پیوستن به پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به همراه شاگردان یحیی گل محمدی عازم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کشور قطر شد و در دوحه و در چهار بازی مرحله گروهی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و 71 دقیقه در مجموع بازی کرد اما مقابل السد و پاختاکور در مراحل حذفی به میدان نرفت. او در وقت‌های اضافه بازی با النصر در نیمه نهایی هم24 دقیقه در میدان بود و در مجموع این دقایق یک پاس گل مقابل شارجه برای عبدی ساخت و ضربه‌ای به سوی دروازه حریفان نداشت.

رمضانی در شروع لیگ ابتدا مقابل تیم سابقش سایپا 23 دقیقه بازی کرد اما مقابل صنعت نفت به میدان نرفت. رمضانی 11 دقیقه مقابل نفت مسجدسلیمان بازی کرد و در دیدار با شهرخودرو در ترکیب اصلی قرار گرفت و 67 دقیقه در میدان بود که دو موقعیت گل اصلی را در شرایط بسیار خوب از دست داد. 

با توجه به دقایق کمی که آرمان رمضانی برای پرسپولیس به میدان رفته است قضاوت درباره عملکرد او شاید خیلی زود باشد و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان فوتبال باز هم باید به پای او نشست تا به خودش بیاید.

بعد از بازی پرسپولیس برابر شهرخودرو اعضای کادر فنی قرمزها در صحبت با رسانه ها همگی آنها معتقدند شرایط برای آرمان رمضانی تغییر خواهد کرد و می گویند مطمئن باشید او برای پرسپولیس گل می‌زند.

مربیان پرسپولیس می‌گویند آرمان رمضانی که از فیزیکی عالی بهره می‌برد، دو موقعیت عالی گلزنی مقابل دروازه شهر خودرو را از دست داد اما تمام توپ‌های بلند ارسالی را بالاتر از مدافعان و هافبک‌های تیم شهرخودرو زد و برای بازیکنان هم تیمی‌اش با ضربات سر توپ‌های دقیقی را برای هم تیمی‌هایش ساخته و پرداخته کرد؛ نکته‌ای که نشان می‌دهد رمضانی از توان بالایی بهره می‌برد و مشکل اصلی‌اش زدن گل اول است که با رفع مشکلات روحی به آن هم خواهد رسید. 

هر چند آرمان رمضانی ترجیح داده در سکوت و با تمرین زیاد و اجرای دستورات کادر فنی مشکل روحی و روانی و فنی‌اش را به شکل کامل برطرف کند اما باید منتظر ماند و دید آیا مهاجم ماسالی پرسپولیس با غلبه بر فشارها می تواند برای قرمزها گل زنی کرده و طلسم بدنشانسی های خود را بشکند یا کادر فنی پرسپولیس در نیم فصل تصمیمات جدیدی درباره این مهاجم اتخاذ خواهند کرد.

7655