زیدان: کاری به شایعات ندارم؛ روی همه بازیکنان حساب می‌کنم

زیدان: کاری به شایعات ندارم؛ روی همه بازیکنان حساب می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم رئال مادرید اعلام کرده روی تمام بازیکنان برای بازی حساب می‌کند و توجهی به شایعاتی مبنی بر خروج بعضی بازیکنان ندارد.

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل الچه گفته: شرایط هازارد؟ او کنار تیم حضور خواهد داشت و برنامه ما این است که اندکی بازی کند. روزهای قبل تصمیم چیز دیگری بود. او برای چند روز در کنار تیم بوده و ما دنبال این هستیم که از او بیشترین بهره را ببریم. عدم حضور مارسلو و ایسکو در ترکیب؟ من روی تمام بازیکنان حساب می‌کنم. خودم را درگیر مسائل مربوط به احتمال ترک تیم توسط بازیکنان نمی‌کنم. همه بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند. این یک خبر خوب برای یک مربی است.

زین الدین زیدان بدون اینکه توجهی به حاشیه‌ها داشته باشد اعلام کرده همه برای بازی شانسی برابر دارند. او گفته: بازیکنان ما همه حرفه‌ای‌ هستند و من خوشحالم که تمرکز آن‌ها را می‌بینم. همه آن‌ها شانس بازی دارند و همه می‌خواهند بازی کنند. سخت است تا بازیکنانی را بیرون بگذاریم اما این یک بخش از کار مربی است. بخش بدی هم است.

گفتنی است دیدار رئال مادرید مقابل الچه ساعت ۱۲ امشب برگزار می‌شود. رئال هم اکنون با ۳۲ امیتاز از ۱۵ بازی با ۲ بازی بیشتر نسبت به اتلتیکوی صدرنشین در رده دوم قرار دارد.

1101