غلامپور: مربی هیچ تیمی نیستم/ این نوع برنامه مسابقات لیگ برتر در هیچ جای دنیا وجود ندارد

غلامپور: مربی هیچ تیمی نیستم/ این نوع برنامه مسابقات لیگ برتر در هیچ جای دنیا وجود ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- مربی دروازه‌بان‌های پیشین تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که در هیچ تیمی مشغول به کار نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، بهزاد غلامپور در مورد حضور در تمرین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: شرایط تیم نفت خوب بود. مقابل تیم‌های خوب نتایج قابل توجهی گرفتند و امسال با هدایت حسینی و همکارانش در صورت حمایت مسئولان نتایج بهتری هم می‌گیرند. این تیم دروازه‌بان‌های خوبی دارد و گوهری جوان زحمت‌کشی است و امسال خوب کار می‌کند.

وی با این ادعا که قرار نیست به کادرفنی این تیم اضافه شود و فقط برای حمایت از تیم شهرش به ملاقات نفتی‌ها رفته، تصریح کرد: من برای حمایت به تمرینات این تیم رفتم و مربی دروازه‌بان‌های آنها نشدم. نفت مسجدسلیمان، تیم شهرم است. فقط یک بار به تمرین این تیم رفتم و در هچ تیمی مشغول نیستم.

مربی دروازه‌بان‌های سابق تیم استقلال درباره وضعیت این تیم هم گفت: برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. تیم محبوبم استقلال است اما هیچ تحلیلی در مورد این تیم ندارم.

 
غلامپور در مورد برنامه به‌هم ریخته لیگ برتر که با اعتراض همه تیم‌های حاضر رو به رو شده خاطرنشان کرد: باید شرایط همه تیم‌ها را در نظر بگیرند و تعداد بازی‌ها مساوی باشد. چنین برنامه‌ای اصلا در دنیا وجود ندارد. نمی‌گویم جانب داری است یا نه، من نمی‌دانم ولی سازمان لیگ باید ورود کند تا برنامه بازی‌ها را یکسان کند.
6641