عکس؛ پیچیدن مسی در کاپشن برای بازی بارسلونا و ایبار!

عکس؛ پیچیدن مسی در کاپشن برای بازی بارسلونا و ایبار!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی غایب بزرگ بارسلونا برای بازی مقابل ایبار است. او به دلیل آن چیزی که مصدومیت اعلام شد، مدت تعطیلات خود را برای سال نوی میلادی افزایش داد و به بازی بارسلونا مقابل ایبار نرسید. او امروز به همراه همسر و پسرانش از آرژانتین به بارسلونا بازگشت.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در حال حاضر تبدیل به یکی از تیتر های اصلی خبری در روز های اخیر شده، چرا که جریانی که بر سر جدایی او در تابستان ایجاد شد به نظر می‌رسد که هنوز هم تمام نشده و علی‌رغم اینکه او تصمیم به ماندن در جمع آبی و اناری پوشان را در این فصل گرفت، اما در تمام مصاحبه‌ها و حرف و حدیث‌ها، هنوز هم به آن جریان اشاره می‌شود. لئو مسی هنوز قرارداد خود را با باشگاه بارسلونا تمدید نکرده است و باید دید که در انتخابات بارسلونا چه اتفاقی می‌افتد و او در نهایت در سال 2021 میلادی چه تصمیمی را خواهد گرفت. مسی در حالی که در کاپشن پیچیده بود و ماسک بر چهره را داشت، بازی بارسلونا مقابل ایبار را از نیوکمپ تماشا می‌کرد.

در واقع اگرچه فوق ستاره‌ی آرژانتینی به بازی تیمش مقابل ایبار نرسیده است، اما برای تماشای آن به نیوکمپ رفته تا به نوعی باعث روحیه برای هم‌تیمی هایش باشد.

1470