عکس؛ بازگشت مسی به بارسلونا به همراه همسر و 3 پسرش

عکس؛ بازگشت مسی به بارسلونا به همراه همسر و 3 پسرش

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا که برای تعطیلات سال نوی میلادی به کشورش آرژانتین رفته بود، اکنون به شهر بارسلونا بازگشته است. او جشن کریسمس را در کنار خانواده‌ی خود یعنی همسر و 3 پسرش گذراند و اکنون به بارسلونا بازگشته تا در اردوی تیمش شرکت داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی مدت تعطیلات کریسمس خود را در آرژانتین، با اجازه‌ی باشگاه بارسلونا افزایش داد چرا که گفته می‌شد دچار مصدومیت شده و به همین علت مدت تعطیلاتش را افزایش داده است تا اوضاع او بهتر شود، اکنون مسی به همراه همسر و 3 پسرش و با پایان زمان تعطیلاتش در آرژانتین، به بارسلونا بازگشته است. مسی بازی تیمش مقابل ایبار را به علت مصدومیت و طولانی‌تر کردن مدت زمان تعطیلات، از دست داد.

مسی در این فصل حواشی زیادی را پیرامون بارسلونا و مسئله‌ی جدایی از این باشگاه یا تمدید قرارداد داشته است. مسی در تابستان فکسی برای سران باشگاه ارسال کرده بود و خواستار جدایی شده بود اما در نهایت تصمیمش را عوض کرد و ماندگار شد، اما هنوز قراردادش را تمدید نکرده است و باید دید که در نهایت چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد چرا که تنها 6 ماه از مدت قراردادش با باشگاه بارسلونا باقی مانده است.

1470