استقلالى‌های گل‌گهر آماده نبرد سرنوشت ساز (عكس)

استقلالى‌های گل‌گهر آماده نبرد سرنوشت ساز (عكس)

پایگاه خبری فوتبالی- فردا و از ساعت 16:20 دو تیم گل گهر سیرجان و استقلال در ایستگاه نهم لیگ بیستم به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی، این بازی برای دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است و پیروزی در این بازی می تواند به منزله صدر نشینی یکی از دو تیم در جدول رده بندی  باشد.

گل گهر با 14 امتیاز در رده دوم قرار دارد و صنعت نفت با 15 امتیاز صدر نشین است. استقلال هم با 12 امتیاز و بعد از سپاهان 14 امتیازی در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد. تراکتور و نفت مسجد سلیمان هم با 12 امتیاز و با احتساب تفاضل گل در رتبه های پنجم و ششم لیگ برتر قراردارند.

گل گهر فردا در صورت پیروزی 17 امتیازی می شود و قطعا صدر نشین می شود اما استقلال اگر پیروز هم شود باید نیم نگاهی به بازهای دیگر تراکتور و نفت مسجد سلیمان داشته باشد. اگر تراکتور و نفت مسجد سلیمان فردا با تعداد گل بالا به پیروزی برسند ممکن است مانع صدر نشینی آبی ها شوند.

اما جدا از شرایط نزدیک و حساس جدول رده بندی، گل گهر چند بازیکن با انگیزه برابر استقلال دارد که سابقه بازی در استقلال را داشته اند. 

بهنام برزای، محسن کریمی، گادوین منشا، میلاد زکی پور بازیکنانی هستند که در بازی فردا می تواند برابر استقلال به میدان بروند. آرمین سهرابیان هم دیگر استقلالی گل گهر محسوب می شود که به دلیل محرومیت بازی فردا را از دست داده است.

چند عکس را از آخرین تمرین گل گهر برای شما انتخاب کرده ایم که در ادامه می بینید.

9697