وقتی سایپا به مساوی عادت می‌کند!

وقتی سایپا به مساوی عادت می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال سایپا در لیگ نوزدهم و بیستم تحت هدایت ابراهیم صادقی روزهای پر فراز و نشیبی را در لیگ برتر تجربه کرده است و آنها در  9 بازی اخیر خود در لیگ بیستم نشان داده اند تیم بسیار سخت کوشی هستند.

به گزارش فوتبالی، سایپا و صادقی بعد از کسب رتبه سیزدهم در لیگ نوزدهم برای حضوری پرقدرت در لیگ بیستم برنامه ریزی کردند و آنها با جذب بازیکنانی همچون حسین ماهینی و محسن مسلمان سعی کردند در کنار بازیکنان جوان از بازیکنان با تجربه استفاده کنند. صادقی حتی در کادر فنی اش تغییرات زیادی اعمال کرد و دستیاران او در لیگ نوزدهم در پایان فصل از این تیم جدا شدند صادقی سراغ پیروز قربانی رفت و او را به عنوان دستیار اول خود انتخاب کرد.

اما نتایج سایپا در 9 بازی ابتدایی لیگ بیستم لبریز بوده از تساوی ها. آنها با کسب یک پیروزی، هفت تساوی و یک شکست و کسب 10 امتیاز رکورد دار تعداد مساوی در لیگ بیستم هستند. البته شاگردان صادقی نشان داده اند رقیب ساده ای برای تیم های قدرتمند لیگ برتر نیستند و تساوی برابر پرسپولیس، سپاهان، نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان که تیم های بالا نشین جدول رده بندی هستند بیانگر رشد سایپا در لیگ بیستم است اما عادت کردن به مساوی می تواند در پایان فصل به ضرر سایپا تمام شود.

گفتنی است سایپا در لیگ نوزدهم 5 پیروزی،14 تساوی و 11 شکست را تجربه کرده بود.

9697