خلیفه‌اصل: بازی استقلال خوزستان و رایکا در حد لیگ برتر بود / برای صعود قول نمی‌دهم

خلیفه‌اصل: بازی استقلال خوزستان و رایکا در حد لیگ برتر بود / برای صعود قول نمی‌دهم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که بازی تیمش و رایکا در حد لیگ برتر بود، گفت: قبلا هم گفتم که هیچ قولی برای صعود نمی دهم. 

به گزارش فوتبالی، امیر خلیفه اصل پس از شکست تیمش برابر رایکا بابل در هفته هفتم لیگ یک فوتبال کشور، اظهار کرد: یک بازی بسیار دشوار داشتیم و در نیمه اول نیز با حساب ۲ بر یک زمین را ترک کردیم اما متاسفانه با شروع نیمه دوم، بازیکنانم تمرکز لازم را نداشتند و بر اثر غفلت گل تساوی را دریافت کردیم. در حالی که موقعیت های بسیاری داشتیم از آن ها بهره نبردیم و در نهایت شکست خوردیم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: به تیم بسیار خوب رایکا و آقای دست نشان که تیم جنگنده ای را راهی مسابقات کرده است، تبریک می گویم. از بازی لذت بردم. این دیدار فیزیکی و در حد لیگ برتر بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه نیز تاکید کرد: قبلا هم گفتم که هیچ قولی برای صعود به لیگ برتر نمی دهم اما باور کنید من و شاگردانم تمام تلاش مان را می کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی در پایان نیز گفت: نسبت به بازی های گذشته یکسری تغییرات در ترکیب مان داشتیم زیرا بازی ها نزدیک بهم و به بازیکن فشار وارد می شود. ضمن این که سعی می کنیم هر بازیکنی که در تمرین خوب و با انرژی باشد در ترکیب قرار بگیرد.

6641