استقلال در احاطه مشاوران و معاونان

استقلال در احاطه مشاوران و معاونان

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال در چند سال اخیر شرایط خوبی از نظر مدیریتی نداشته است و مدیران یکی پس از دیگری باشگاه را ترک کرده اند.

به گزارش فوتبالی، استقلال و پرسپولیس دو تیم بزرگ پایتخت زیر نظر وزارت ورزش و جوانان اداره می شوند و اعضای هیات مدیره این باشگاه ها بدون شک باید در زمینه های اقتصادی و مدیریت در ورزش تجربه کافی را داشته باشند اما این اتفاق رخ نداده است.

در این گزارش بنا داشتیم تا تمام انتصاب هایی که توسط مدیران استقلال صورت گرفته است را برای شما یاد آور شویم اما تعداد مشاوران و معاونان آنقدر زیاد بود که احتمال داشت کسی از قلم بیفتد و پس اسامی که در ادامه خواهید تمام انتصاب های صورت گرفته نیست.

شاید برایتان جالب باشد که استقلال در همین یکی دو ساله گذشته و در دوران مدیریت مدیرعامل هایی همچون امیر حسین فتحی، احمد سعادتمند، احمد مددی و سرپرستی اسماعیل خلیل زاده پیش از 10 - 15 مشاور و معاون در زمینه های مختلف معرفی کرده است و مشخص نیست بیشتر آنها چه اقداماتی برای باشگاه داشته اند و بی سر و صدا از باشگاه جدا شده اند.

تعدادی از این انتصاب ها را در ادامه می خوانید:

در دوره مدیرعاملی امیر حسین فتحی

امیر سلطانی مشاور ورزشی- محمد حسین مهدیان مشاور مدیرعامل

در دوره سرپرستی مدیرعاملی اسماعیل خلیل زاده

مرحوم مهرداد حاجی خانی مشاور فرهنگی-  هاشم ساعدی مشاور عالی- وبهرام امیری مشاور سرپرست باشگاه- امیر سلطانی معاون ورزشی

در دوره مدیرعاملی سعادتمند مدیرعامل

مشاور

سعید مراغه چیان مشاور مدیرعامل - رضا شعبانی مشاور ارشد - جواد خلعتبری مشاور سلامت روان - سید حسین علوی مشاور فرهنگی- نصرالله عبداللهی مشاور عالی مدیرعامل در تیم بزرگسالان

معاون

سعید رمضانی سرپرست معاونت ورزشی- مهدی نوروزی معاون اقتصادی- شهرام عظیمی معاون توسعه مدیریت و منابع- مسحن خمارلو معاون ارتباطات و فرهنگی- احمد مددی معاون ورزشی- کاظم قیم معاون بین الملل- اسد الله مقدم معاون حقوقی-


در دوره سرپرستی احمد مددی

سهیل یحیی زاده مشاور اقتصادی - محمدرضا نصرتی مشاور اجرایی - ایوب اصغر خانی مشاور و مدیر فنی آکادمی

صبح امروز هم حجت نظری عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال در دوره مدیرعاملی مددی اعلام کرد علی نامداری و مهدی همتی به عنوان مشاوران هیات مدیره انتخاب شده اند.

به این ترتیب استقلال در چند ماه گذشته همواره محل آمد و رفت مشاوران و معاونانی بوده است که کارکرد بیشتر آنها مشخص نیست و برخی از منتقدان اعتقاد دارند تعدادی از مدیران استقلال وقتی توانایی لازم را برای پیش برد امور جاری باشگاه را ندارند و می خواهند کار ها را به معاون یا مشاور بسپارند؛ چرا صندلی و پست های سرنوشت ساز در این باشگاه را بی دلیل پر کرده اند.

9697