سرمربی تاجیکستان: 2 بازی خوب با تیم قدرتمند ایران انجام دادیم

سرمربی تاجیکستان: 2 بازی خوب با تیم قدرتمند ایران انجام دادیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان تاجیکستان گفت: دو بازى برابر تیم قدرتمند ایران انجام دادیم که تجربه بسیار خوبى بود.

به گزارش فوتبالی، اهل الدین توردیف پس از شکست یک بر صفر تیم ملی فوتبال نوجوانان تاجیکستان مقابل ایران در دومین بازی دوستانه دو تیم اظهار داشت: این دو بازى براى ما اهمیت زیادى داشت. مدت زیادى بود که به دلیل شرایط کرونا مسابقه بین المللى نداشتیم ولى در این فرصت دو بازى برابر تیم قدرتمند ایران انجام دادیم که تجربه بسیار خوبى بود. ایران تیم بسیار خوب و با کیفیتی بود. البته تلاش کردیم عملکردی بهتر از بازی اول داشته باشم و از نمایش شاگردانم رضایت دارم.

وی افزود: روز گذشته خبر لغو مسابقات جام جهانى را شنیدیم و وضعیت مسابقات آسیایى هم مشخص نیست. امیدواریم این بازى ها انجام شود چون تلاش زیادى کرده ایم و براى حضور در مسابقات آماده شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان تاجیکستان ادامه داد: همه تیم های ملی نوجوانان آسیا که از مرحله مقدماتی صعود کردند در این مدت برای حضور در رقابت های نهایی آمده شده اند و امیدواریم زحماتی که کشیده شده به نتیجه برسد. به اعتقاد من این بچه ها نباید رها شوند و لازم است مسابقاتى در پیش داشته باشند تا به سطح آمادگى مطلوب برسند چون سرمایه های فوتبال ما هستند.

7474