کاپیتان تیم ملی نوجوانان: اردوی تاجیکستان فوق‌العاده بود

کاپیتان تیم ملی نوجوانان: اردوی تاجیکستان فوق‌العاده بود

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: امید و انگیزه اعضای تیم این است که مسابقات آسیایی برگزار شود هرچند دوست داشتیم در جام جهانی برای تیم ملی کشورمان افتخار کسب کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سبحان نادری کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران در خصوص بازی های تدارکاتی این تیم در اردوی تاجیکستان گفت: یک اردوی بسیار مفید و فوق العاده را پشت سر گذاشتیم. شرایط اردو از نظر هتل، امکانات، تمرین و زمین بازی واقعا فوق العاده بود. تاجیکستان هم یکی از تیم های قدرتمند آسیاست و واقعا بازی کردن مقابل این تیم برای بچه های ما مفید بود. باید از فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که این شرایط را برای آماده سازی تیم فراهم کردند.

نادری همچنین در خصوص ادامه برنامه های آماده سازی تیم ملی نوجوانان گفت: در جریان این موضوع نیستم اما در این دو سال همه ما کنار هم زحمت کشیدیم و تلاش زیادی کردیم. کادر فنی با دانش ما و آقای عبدی واقعا برای بچه ها زحمت کشیدند و این تیم پیشرفت زیادی داشته است. امید ما این بود بتوانیم به مسابقات جام جهانی صعود کنیم و برای کشور عزیزمان افتخار کسب کنیم چون واقعا این بچه ها توانایی رسیدن به موفقیت را دارند. نمی دانیم سرنوشت مسابقات آسیایی چه می شود اما تنها انگیزه اعضای تیم همین است که زحماتمان از بین نرود و هنوز هم امیدواریم که حداقل در این رقابت ها حاضر باشیم.

7474